Vonzó munkahely az Emirates, de így is kellenének plusz pilóták

2019. 02. 13., 14:00

Az általános pilótahiány az Emirates-nél is egyre nagyobb probléma, ezért a légitársaság több konkurensétől is átvenne ideiglenesen vagy véglegesen hajózószemélyzetet.

A dubaji központú cég növekedését leginkább nem az emelkedő kerozinárak, vagy az új gépek átvételének csúszása hátráltatja, sokkal inkább a világszerte tapasztalható, így hozzájuk is elérő általános pilótahiány – írja a turizmus.com.

A cég a veszteséggel küzdő szomszédjától, az Etihad Airwaystől, vagy a 2018-ban tetemes veszteséget összehozó Norwegiantől és akár a Hong Kong Airlinestól venne át ideiglenesen vagy véglegesen pilótákat.

A cég egyáltalán nincs rossz helyzetben, és vonzó munkahelynek számít a pilóták körében. Sok más légitársasággal ellentétben ugyanis jók a pénzügyi mutatóik. Ennek köszönhetően megvan a lehetőségük, hogy válogassanak, és még így is viszonylag gyorsan tegyenek szert jól képzett pilótákra.

2019 januárjában az Emirates 52 újonc pilótát vett fel, és folyamatosan több, számukra megfelelő jelentkezést kapnak, mint ahány kadétot befogadni és oktatni tudnak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS