Az általános pilótahiány az Emirates-nél is egyre nagyobb probléma, ezért a légitársaság több konkurensétől is átvenne ideiglenesen vagy véglegesen hajózószemélyzetet.
A dubaji központú cég növekedését leginkább nem az emelkedő kerozinárak, vagy az új gépek átvételének csúszása hátráltatja, sokkal inkább a világszerte tapasztalható, így hozzájuk is elérő általános pilótahiány – írja a turizmus.com.
A cég a veszteséggel küzdő szomszédjától, az Etihad Airwaystől, vagy a 2018-ban tetemes veszteséget összehozó Norwegiantől és akár a Hong Kong Airlinestól venne át ideiglenesen vagy véglegesen pilótákat.
A cég egyáltalán nincs rossz helyzetben, és vonzó munkahelynek számít a pilóták körében. Sok más légitársasággal ellentétben ugyanis jók a pénzügyi mutatóik. Ennek köszönhetően megvan a lehetőségük, hogy válogassanak, és még így is viszonylag gyorsan tegyenek szert jól képzett pilótákra.
2019 januárjában az Emirates 52 újonc pilótát vett fel, és folyamatosan több, számukra megfelelő jelentkezést kapnak, mint ahány kadétot befogadni és oktatni tudnak.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.