A tavalyi 15 dollár helyett csupán 2 dollárért kínálták a hot dogot a Super Bowl döntőjének atlantai stadionjában. Igaz, a jegy átlagára 3 861 dollár volt.
Az amerikai Forbes csokorba gyűjtött néhány számot/adatot a profi amerikai foci (egyesek szerint igencsak unalmas) döntőjével kapcsolatban. A meccset 13-3-ra a New England Patriots nyerte a Los Angeles Rams ellen.
Két dollárba került a hot dog, a tavalyi, minnesotai helyszínen 15 dollárért árulták.
A jegyek átlagára a viszonteladási piacon egy héttel a játék előtt 3 861 dollár volt (ami a feketepiacon nyilván jóval drágább lehetett).
A győztes csapat tagjai fejenként 118 ezer dollárt kaptak. A Patriots csapata 3,8 milliárd dollárt ér.
A vesztesek „bánatpénze” játékosonként 59 ezer dollár volt. A Rams összértékét 3,2 milliárd dollárra becsülik.
A meccset 103,4 millióan nézték tévén.
A Mercedes-Benz 27 évre összesen 310 millió dollárt fizet a stadion névhasználatáért.
(A fotó illusztráció, nem ilyen hotdogot árultak a stadionban.)
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.