A Microsoft saját neve alá vette a Bing keresőt. Ez akkár a cég hosszú távú stratégiájának első lépése is lehet.
A Microsoft nemrég közreadott egy blogposztot „Microsoft Bing: a kereső visszatért” címmel. Ebből kiderül, hogy a kereső mostantól Microsoft Bing néven fut, és ebben az összetételben a Microsoft a vezető brand, a Bing pedig az almárka – írja a Computerworld.
A Microsoft márkanév korábban nem volt túl kedvelt. Satya Nadella igazgató érkezésével azonban nagy változások kezdődtek, és mára a Microsoft az egyik legnagyobb tiszteletben álló brand világszerte.
A Bing tudása egyelőre jóval elmarad a Google keresőjének képességei mögött. A Microsoft keresőjét mindenki használja az Office-ban és a Windowsban. Kérdés, hogy mi történik, ha a Microsoft úgy dönt, hogy a Microsoft Search fejlesztésével valódi konkurenciát teremt a Google Searchnek?
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.