A Microsoft saját neve alá vette a Bing keresőt. Ez akkár a cég hosszú távú stratégiájának első lépése is lehet.
A Microsoft nemrég közreadott egy blogposztot „Microsoft Bing: a kereső visszatért” címmel. Ebből kiderül, hogy a kereső mostantól Microsoft Bing néven fut, és ebben az összetételben a Microsoft a vezető brand, a Bing pedig az almárka – írja a Computerworld.
A Microsoft márkanév korábban nem volt túl kedvelt. Satya Nadella igazgató érkezésével azonban nagy változások kezdődtek, és mára a Microsoft az egyik legnagyobb tiszteletben álló brand világszerte.
A Bing tudása egyelőre jóval elmarad a Google keresőjének képességei mögött. A Microsoft keresőjét mindenki használja az Office-ban és a Windowsban. Kérdés, hogy mi történik, ha a Microsoft úgy dönt, hogy a Microsoft Search fejlesztésével valódi konkurenciát teremt a Google Searchnek?
Ruprecht Lászlóval, a Stílusos Vidéki Éttermiség elnökével beszélgettünk egyebek között arról, miért érdemes ellátogatni szeptember 14-15-én Tatára, a SVÉT legnagyobb rendezvényére.
Instabilnak minősítette a zaporizzsjai atomerőműnél kialakult helyzetet Rafael Grossi, a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség főigazgatója, miután szeptember 4-én felkereste a létesítményt, ugyanakkor kifejezte reményét, hogy előrelépés történik az erőmű biztonságának szavatolása terén.