A Távol-Keleten már a Szingli nap a menő a karácsony előtti vásárlásban, maga mögé utasítva a Black Fridayt és a Cyber Mondayt.
A Single’s Day nem hivatalos ünnep Kínában, november 11-én emlékeznek meg róla, s ezen a napon a szingli kínaiak eszeveszetten vásárolnak. A szinglinap ötlete a kilencvenes években merült fel az egyik egyetemen – írja a Forbes.hu.
Az Alibaba tavaly 25 milliárd dolláros forgalmat bonyolított le. Idén ezt az összeget már délután 3 előtt elérték, majd a nap végére 30 milliárd dollárnál állt meg a számláló.
Az összeg több, mint a Black Friday és a szintén novemberre eső Cyber Monday forgalma. Az egyedülállók főleg szépségápolással és egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékeket vásároltak.
Ez az olasz pezsgő képes versenyezni a champagne-nyal.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.