Egy amerikai cég megreformálná az étel- és italkiszolgálás folyamatát a repülőgépeken.
A Teague amerikai cég két koncepciióval állt elő az Airplane Interior International magazin kérésére, amely a repülőgépeken a fedélzeti ellátás jövőjét jelentheti – olvasható a turizmus online-on.
Az első koncepció szerint a repülőgépek konyháját önkiszolgáló üzlethelyiséggé alakítanák át. Az utasok a légitársaság applikációján keresztül nemcsak ételt és italt, hanem elektronikai eszközöket, prémium alkoholos italokat, ajándékokat, parfümöt is rendelhetnének. Miután megrendelték és kifizették az adott terméket, a repülőgép hátsó részében lévő automatákból vehetnék azt át.
A második koncepcióval egy automatizált rendszert találtak ki. Az ételt egy fedélzet alatti tároló helyiségben tartanák, és amint rendelés érkezne a rendszerbe az applikáción keresztül, robotkezek lépnének működésbe.
Ezek először eljuttatnák a kiválasztott ételt egy melegítő berendezéshez, majd egy liften keresztül a légiutas-kísérőhöz, aki felszolgálná azt az utasnak.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.