Tovább erősíti piacvezető pozícióját a MELÓ-DIÁK

2021. 05. 27., 16:00

A lassan 40 éve piacvezető MELÓ-DIÁK a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt egyaránt erősítő innovatív megoldásokkal készült fel a járvány utáni időszakra.

A MELÓ-DIÁK 1983-óta piacvezető, országszerte 40 irodával és 200 ezres adatbázissal rendelkezik, évente több mint 30 000 diák munkavégzését támogatja – olvasható a HR Portalon megjelent cikkben. A méretek növekedésével sok esetben együtt jár a személytelenség, a felhasználói élmény elszürkülése, ez azonban a MELÓ-DIÁK-nál nincs így. „Mi nem csak az impozáns számok alapján vagyunk elsők – hangsúlyozza Kott Zoltán elnök-vezérigazgató –, de új, innovatív IT-megoldásokkal is megerősítettük pozícióinkat.” A jelentkezéseket HR Menedzsment rendszer (ATS) kezeli, ami nem csupán a nyomon követhetőséget biztosítja, de lehetővé teszi a visszajelzéseket a diákok, illetve a foglalkoztatók számára is.

Az adminisztrációt az e-jelenléti ívek és az e-beosztáskezelés teszi gördülékennyé, az adatokat pedig saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer kezeli – sorolja Kott Zoltán. A diákok szemében további vonzerőt jelent a MELÓ-DIÁK mentorprogramja: a megfelelő kompetenciák elsajátítását ingyenes oktatási anyagok és tesztek könnyítik meg számukra, a megszerzett tudásról és az elvégzett gyakorlatról pedig oklevelet kapnak, amely a későbbi elhelyezkedésüknél biztosíthat előnyt a számukra.

A MELÓ-DIÁK az üzleti kapcsolatokban a személyes kiszolgálás híve: minden partnere mellé saját, dedikált kapcsolattartót rendel, a diákok számára a mindig elérhető mentorok biztosítják a gyors, „egyablakos” ügyintézést, a legtöbb felsőoktatási intézményben pedig rendelkezésre állnak a helyi adottságokat jól ismerő projektvezetők is.

További részletek a HR Portalon.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS