Az e-kereskedelemben folytatja a TV2 korábbi vezérigazgatója

Az e-kereskedelemben folytatja a TV2 korábbi vezérigazgatója
2022. 02. 02., 16:25

Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt társtulajdonosa International Head of Marketplace pozícióban folytatja karrierjét a Webshippynél.

Simon Zsolt 25 évet töltött el a reklám-, és médiaiparban, a kilencvenes években részese volt a hazai médiaügynökségi piac formálódásának. Megalapította, majd tíz évig vezette Magyarország legnagyobb multinacionális médiaügynökségét.

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnökeként nagyban hozzájárult a reklám és marketing szakma hazai fejlődéséhez. Dolgozott a Nemzetközi Vöröskeresztnél médiaigazgatóként, dolgozott a TV2 vezérigazgatójaként, majd ugyancsak vezérigazgatóként irányította a Book24 online webáruház átszervezését.

Szakmai sikerekben gazdag pályafutásának következő lépéseként, 2022 év elején csatlakozott a Webshippy csapatához és immár a régió legmodernebb e-kereskedelmi szolgáltatójánál vállal kiemelt szerepet a Webshippy Marketplace további terjeszkedésében.

„Hatalmas kihívásnak tartom, hogy a Webshippy piacvezető e-logisztikai fejlesztései és szolgáltatásai révén a Webshippy Marketplace hazai és nemzetközi bővülését irányíthatom és koordinálhatom. Ahogy a 90-es évek középen jelen voltam a reklám- és médiaipar kialakulásánál, nagyon örülök, hogy most az e-kereskedelem fejlődésében vállalhatok szerepet” – mondta Simon Zsolt.

Piactér alapú kereskedelem webáruházaknak

„Az e-kereskedelmi piac komoly változáson megy keresztül. Globális trend, hogy egyre több webáruház kereskedik virtuális készletekkel, termékeiket online nagykereskedésekből szerzik be, a házhozszállítást e-logisztikai központokra bízzák. A piactér alapú kereskedelem hatalmas lehetőség webáruházaknak kínálatuk bővítésére és új, határokon átívelő online nagykereskedelmi csatorna gyártóknak, disztribútoroknak” – tette hozzá a szakember.

Szélesebb választék, világszínvonalú kiszolgálás

A Webshippy Marketplace digitális nagykereskedelmi piactér, ami a Webshippy által biztosított világklasszis fulfillment szolgáltatással lehetővé teszi, hogy a gyártók és beszállítók akár több tízezer webshophoz tudják eljuttatni a termékeiket. Ezzel a webshopok több ezer, tízezer, de akár több százezer minőségi, top márkás termékhez juthatnak hozzá nagykereskedelmi áron, amit akár aznapi kiszállítással eljuttatnak az ügyfelekhez.

(Fotó: Webshippy)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS