Saját felhője lesz az iparágaknak

2021. 02. 25., 16:45

A Microsoft új innovációt, iparágspecifikus felhőmegoldásokat mutatott be. Ezek révén a pénzügyi szektorban tevékenykedő és a gyártó vállalatok, valamint a nonprofit szervezetek tehetik rugalmasabbá a működésüket, gyorsíthatják fel a döntéshozatali mechanizmusaikat a testre szabható, hatékonyságnövelő felhőmegoldások révén.

Lebontják az egyes működési egységek közötti falakat, az együttműködésre ösztönöznek, növelik a termelékenyéget és a hatékonyságot a Microsoft új, testreszabható, egyes iparágakra szakosodott felhőmegoldásai.

Az új termékek az Azure, a Power Platform, a Microsoft 365 és a Teams, a Dynamics 365 és a Microsoft Security szolgáltatásait egyesítik magukban és a Microsoft adatfeldolgozó technológiáját alkalmazzák, kiegészülve az adott iparágban használatos képességekkel és speciális funkciókkal. A Microsoft Cloud for Financial Services, a Microsoft Cloud for Manufacturing és a Microsoft Cloud for Nonprofit révén a vállalkozások és szervezetek felgyorsíthatják és hatékonyabbá tehetik a döntéshozatali folyamataikat, így tehetnek szert nagyobb agilitásra és élvezhetik hamarabb a technológiai befektetéseik előnyeit, egyben javíthatják a munkakörülményeket és az ügyfélélményt.

Az új iparágspecifikus felhőmegoldások a pénzügyi szolgáltatások, a gyártási folyamatok és a nonprofit szektor működését tehetik hatékonyabbá és rugalmasabbá.

A fejlesztés mögött az a felismerés húzódik meg, hogy a járvány új és eddig ismeretlen kihívások elé állította a szervezeteket minden iparágban. Ahhoz, hogy a tavalyi évben is sikeresek maradhassanak, még agilisabbá kellett tenniük a működésüket, amelyhez nemegyszer teljesen át kellett alakítaniuk terveiket is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 13., 14:40
A tavalyi a hazai turizmus új rekordéve, soha ennyien nem utaztak Magyarországra külföldről, soha nem pihent ennyi hazai vendég az országhatáron belül és soha nem keletkezett ennyi bevétel a szálláshelyeken – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a turizmus 2024. évi előzetes eredményeit értékelő sajtótájékoztatón.
2025. 01. 13., 20:10
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS