Céges autó

Itt találod az összes cikket a „céges autó” témában!

Komoly kihívásokkal kell szembenézniük a flottazöldítő cégeknek

Komoly kihívásokkal kell szembenézniük a flottazöldítő cégeknek

Az alternatív közlekedési formák elterjedésével vállalati berkekben is egyre inkább előtérbe kerül az e-mobilitás témaköre. A KPMG szakértői összegyűjtötték, milyen előnyökkel és kihívásokkal jár, ha egy cég flottazöldítésbe kezd.
2021. 05. 07., 16:00
A cégvezetők szinte kizárólag új autók vásárlásán gondolkodnak

A koronavírus-járvány hatására a magyar cégvezetők harmada várakozó álláspontra helyezkedett a céges flotta bővítését illetően és elhalasztotta az autóvásárlást, 12 százalékuk viszont a felgyorsult beszerzést választotta stratégiájául, hiszen a vírushelyzet miatt a munkavállaóik körében is körülbelül ugyanekkora arányban növekedett az igény a céges autóhasználatra.

2020. 01. 31., 13:15
Ez várható a vállalati flottapiacon 2020-ban

Mintegy 16 százalékkal emelkedtek az új gépjármű értékesítések a tavalyi évben, és növekvő tendencia határozhatja meg a vállalati flottapiac idei alakulását is.

2019. 11. 17., 15:15
Előzés helyett válassza a megelőzést!

Idén novemberig már mintegy négyszázan hunytak el valamilyen közlekedési balesetben Magyarországon, noha a tragédiák többsége megelőzhető lett volna, ha a résztvevő felek betartják a szabályokat. Magyarország útjain nap mint nap mintegy 50 ezer flottakezelt gépjármű közlekedik.

2018. 10. 26., 12:00
2019-től nem kell útnyilvántartás a lízingelt céges autókra?

Jelentős könnyítésnek örülhetünk, ugyanis az Európai Tanács október 2-i határozata értelmében 2019. január 1-től nem szükséges nyilvántartást vezetni a bérbe vett céges személygépkocsik magáncélú használatáról, a bérbevételhez kapcsolódó kiadások áfájának 50 százaléka igazolás nélkül is levonható, miután ez a döntés magyar törvényalkotási folyamaton is keresztülmegy – írja Hegedüs Sándor, az RSM Hungary adóüzletág-vezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS