Vincze Krisztián: Van feladatunk, de időarányosan jól állunk

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 02. 11., 09:15

A magyarországi üzlet fejlesztése és jobbá tétele örökös cél, emellett más országban is szeretnénk sikereket elérni – mondta az Üzletemnek Vincze Krisztián, a GV Hitelközpont országos hitelközvetítő hálózat ügyvezető tulajdonosa.

Vincze Krisztián bár nem vágyik máshová, szívesen kipróbálná magát a katedrán, elsősorban a felnőttoktatás érdekli. Igaz, önkéntesként középiskolákban is adott már elő pénzügyi ismeretek témában. Ha Ön arra is kíváncsi, hogy Krisztiánt mi kapcsolja ki a legjobban, olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 259. interjúját!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Azt, hogy néhány év alatt sikerült a hitelközvetítő piac ismert és szakmailag elismert szereplőjévé válnunk. Csapatmunka volt, van még feladat, de – ahogy multi környezetben tanultam a mondást – időarányosan jól állunk.

Milyen távra tervez?

– Igyekszem hosszú távra tervezni, van vízióm arról, hogyan néz majd ki a cég 10-20 év múlva, de természetesen 2-3 évre előre éles csak a kép. A területen, ahol dolgozom állandóak a szabályozói változtatások, így folyamatosak a kihívások is.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Nem tudok ilyet mondani. A magyarországi üzlet fejlesztése és jobbá tétele örökös cél, emellett más országban is szeretnénk sikereket elérni. Ennek első lépéseit 2020-ban Romániában megtettük

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A diploma után, ahogy sokan mások, én is kipróbáltam magam MLM értékesítésben! Anyagi sikereket ez nem hozott, de a mai napig sokat alapozok az ott tanultakra. Édesapám bölcs megjegyzései is sok gondolkodni valót adnak.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Igyekszem jó példákkal elől járni.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Alapvetően nem vágyom máshová, de ha választanom kell, szívesen kipróbálnám, hogy milyen a katedrán állni. De kizárólag felnőttoktatást tudnék elképzelni.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Nem vagyok kifejezett networker, nem érzem jól magam célzott kapcsolatépítő rendezvényeken sem. Inkább arra törekszem, ha teljesíteni kell, az legyen minőségi, sőt, több mint az elvárt. Ez általában elegendő ahhoz, hogy hosszú távú együttműködések alakuljanak ki.

Mire sajnálja az idejét?

– Nem szeretek valamin kétszer dolgozni, vagy más helyett dolgozni. Főleg, ha alaposabb tervezéssel, vagy azzal, ha valaki más elvégezte volna a munkáját, megelőzhető lett volna a dupla munka.

Mivel lehet felbosszantani?

– A felületességgel, félmegoldásokkal, vagy ha valaki nincs tekintettel mások munkájára.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Valamilyen oktatással kapcsolatos feladatot vállalnék, például középiskolában 1-2 óra erejéig pénzügyekről szívesen tartanék előadást. Erre már többször volt példa.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Utazásra. Szívesen utazom.  

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Szívesen töltöm az időt a feleségemmel és utazunk. Ha nincs mód utazni, a legjobban az egyszerű, régi PC-s játékok (például foci vagy Forma1) kapcsolnak ki teljesen.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 31., 13:45
A vállalkozások számára mindig is kiemelt fontosságú volt a kockázatkezelés, hiszen váratlan események bármikor bekövetkezhetnek, amelyek súlyosan érinthetik a működést. A biztosítások piaca ezért különösen fontos szerepet játszik a magyar kis- és középvállalkozások életében. A Cégkassza Podcast a kövezetkő adása ezt a témát járta körbe Erdős Mihály, a Magyar Biztosítók Szövetsége elnökének szakértői segítségével.
2024. 11. 04., 20:04
Mi van, ha egy örökös nem szeretne örökölni? Akkor is köteles elfogadni az örökséget? Mit jelent az örökség visszautasítása? A kérdésekre dr. Kocsis Ildikó ügyvéd, vitarendezési szakjogász válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS