Cseh Ádám: Életem fontos része a szolgálat

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 03. 01., 09:30

A korrekt üzletelés és az emberség automatikusan szorosabb partneri kapcsolatokat hoz létre – ezt tapasztalja Cseh Ádám. A StyleGroup és a Kitchy Design társtulajdonosa az Üzletemnek adott interjúban arról is beszélt, hogy a közösségépítésben hosszútávra tervez.

Cseh Ádám néha külföldre utazik feltöltődni, de tudja, hogy Magyarországon van a helye, mert az ő „keresztje” itthon van. Úgy érzem, ezt a szakmájában is hitvallásként éli meg a Kitchy Design társtulajdonosa, aki szenvedélyesen rajong a gasztronómiáért, a designért és mindenért, amit a természetnek köszönhetünk. Mindezek mellett bőven elfér az is, hogy rajong a hadtörténelemért és az is, hogy a Piqniq Budapest rendezvényét levezényelje. Köszönettel tartozom Ádámnak, hogy ennyi mindent megosztott magáról. Szóval: itt van az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának legfrissebb interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Minden olyan kis lelki hegyet, ami félelemből épült, de bátorsággal meg mertem mászni. Így utaztam el és éltem többször egyedül külföldön a Távol-Kelettől Európáig, kezdtem vállalkozásba és néztem szembe a félelmeimmel és a gyengeségeimmel.

Milyen távra tervez?

– A családi életben életem végéig, társadalmi felelősségvállalásban, közösségépítésben hosszútávon, vállalkozásban pedig ameddig ez a személyes szabadságom javára válik.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Álmom, hogy a szűkebb környezetemen kívül is tudjak a rászorulóknak segíteni a rendelkezésemre álló eszközökkel. 

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A fájdalmaimtól, az őszinte szembenézéstől, az egyenes, tiszta kommunikációtól és a szeretettől. Összességében: az emberi kapcsolataimtól.

A szakmájában hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Külföldön nyitottabb a társadalom, ezért néha kimegyek feltöltődni, de úgy érzem, hogy az én keresztem itthon van.

Mibe fektetne? Gondolkodik új vállalkozáson?

– Szenvedélyem a történelem, így most ezzel kapcsolatos tanulásba fektetek, utána pedig van ehhez kötődő üzleti ötletem is.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Szeretek enni és kávézni, ez legalább napi 2-3 alkalmat ad, hogy összekössem a kellemeset a hasznossal. Az a tapasztalatom, hogy a korrekt üzletelés és az emberség automatikusan szorosabb partneri kapcsolatokat hoz létre. 

Mire sajnálja az idejét?

– A dugóban araszolásra. Mivel türelmetlen ember vagyok, ezért hosszú a lista.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Tanulásra, önismeretre, önfejlesztésre, lelki munkára.

Mivel lehet felbosszantani?

– Halogatással, ami magamban is a legjobban zavar. A felelősség fel nem vállalásával és az igazságtalansággal.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Életem fontos része a szolgálat, így gyakorlatilag bármiben.

Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Rajongok a történelem, azon belül is a hadtörténelem iránt. Bármi, amit a témában olvasok, feltölt. Szeretek úszni, túrázni, a természetben lenni és a barátokkal, családdal mélyeket beszélgetni. A gasztronómiáról nem is beszélve.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS