Zöldebb lábnyomot hagy maga után a Creppy Palacsinta Patrikja

2020. 02. 02., 09:30

A Creppy PalacsintaHáz elkötelezett híve környezetünk megóvásának, rendkívül fontosnak tartja, hogy életterünk, a minket körülölelő világ egészségesebb legyen. Ennek érdekében már 4 éve gyűjtik szelektíven a hulladékot és használnak energiatakarékos izzókat a palacsintás éttermeikben. A Creppy zöld filozófiájához mostantól az is hozzátartozik, hogy az egységeikben ezentúl csak 100 százalékban lebomló csomagolóanyagokkal találkozhatunk.

A Creppy palacsintái a legmagasabb minőségű, prémium alapanyagokból készülnek, ugyanakkor figyelembe veszik azt is, hogy főbb beszállítóik számára is elsődleges szempont legyen a környezettudatosság.

Fontos, hogy alapvető termékük, a Creppy palacsinták, éttermi megjelenésük, csomagolásuk és elkészítési folyamatuk tekintetében mind a vendégek igényeit, mind a környezet megóvását maximálisan szolgálják. 

A Creppy környezettudatosságával is kiemelkedik, hiszen mindig valami mást csinál, valamivel többet tesz, mint amit egy étteremtől megszoktunk.

A Creppy zöld filozófiája

A szelektív hulladékgyűjtés, az energiatakarékos berendezések, eszközök használata már több, mint 4 éve kiemelt fontossággal bír a Creppy egységeiben.  A beszállítók révén nagy mennyiségben érkeznek papír kartonok, amelyeket különválogatnak, majd szelektív módon hulladékgyűjtő telepekre szállítják azokat, ezzel is elválasztva a kommunális hulladéktól az újrahasznosíthatót.

A felelős hulladékgazdálkodás mellett az energiatakarékos izzók használatát is fontosnak tartja a Creppy.  Ezzel nemcsak a rezsiköltség tehető barátságosabbá, de kevesebb energia felhasználásával egyúttal a bolygó védelméhez is hozzájárulnak.

Mindezen törekvések mellett a Creppy most tovább lépett a környezettudatosság jegyében.

Lebomló csomagolóanyagok

Minden Creppy palacsintázóban bevezetik a teljesen lebomló, 100 százalékban komposztálódó csomagolóanyagokat is.

„Amikor kiválasztottuk, melyik csomagolóanyag gyártóval szeretnénk szerződni, szem előtt tartottuk, hogy mindenképpen a környezetet kímélő, lebomló, minőségi csomagolóanyaggal szeretnénk dolgozni. Mindezek mellett fontos szempont volt a palacsintás ételeink csomagolásának praktikussága- az, hogy jól elférjen a dobozban a palacsinta, ne essen szét miközben hazaviszi a vendég, illetve, hogy hő hatására se változzon meg a doboz.  Nem utolsó sorban, a jó anyagtapintásra és a letisztult, Creppy stílusra is igényt tartottunk” – mondta Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa.

Asztalkultúra és mosdóhigiénia

A Creppy számára nagyon fontos a minőség és precizitás megjelenítése az asztalkultúra tekintetében is. Fontos szempont volt a szalvéták és az evőeszköz alátétek beszerzésének szempontjából viszont az is, hogy ezek az eszközök fenntartható forrásból származzanak.

Az asztalkultúra termékei mellett a mosdókban is minőségi adagolókat és higiéniai szereket választottak. Minden adagoló egyedi, gazdaságos filozófia mentén került kifejlesztésre annak érdekében, hogy a legkevésbé terhelje a környezetet. A Creppyben található kéztörlők és szalvéták rendelkeznek EU Ecolabel tanusítvánnyal, ami azt jelenti, hogy újrahasznosított rostanyagokból, illetve cellulózból készültek, melyek 100 százalékban fenntartható erdőkből származnak. 

A Creppyben a kávé is környezetbarát

A fenntarthatóság jegyében a Creppy következő terve a Puro Bio Kávé családjának bevezetése, akik szintén elkötelezett hívei az úgynevezett Fair Trade kereskedelemnek és a környezetünk megóvásának. Ez a kávémárka több mint két évszázados múltra tekint vissza, és a Creppyhez hasonlóan egy családi vállalkozásból indult Belgiumban.

Kezdetben a Michielsen család egzotikus fűszereket, teákat értékesítő élelmiszer boltot üzemeltetett, majd 100 évvel később a családi vállalkozás egy pörkölőüzemmé fejlődött át. Mivel az üzem, az antwerpeni kikötő közelében helyezkedett el, ez lehetővé tette azt, hogy a világ minden tájáról eljussanak a kávébabok a Miko pörkölőbe.

2005-ben született meg a Puro és vele együtt az elköteleződés a harmadik világ kizsákmányolása ellen, biztosítva a tisztességes felvásárlási árakat a termelőknek, az esőerdők és a bennük otthonra lelő fajok védelmének támogatását.

Ez az a filozófia és szemléletmód, amelyet a Creppy is követ és követni is akar a közeljövőben, hiszen mindezek mellett rengeteg ötletük és tervük van arra, hogyan tehetnék még zöldebbé a Creppy lábnyomát a jövőben is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS