Zöldebb lábnyomot hagy maga után a Creppy Palacsinta Patrikja

2020. 02. 02., 09:30

A Creppy PalacsintaHáz elkötelezett híve környezetünk megóvásának, rendkívül fontosnak tartja, hogy életterünk, a minket körülölelő világ egészségesebb legyen. Ennek érdekében már 4 éve gyűjtik szelektíven a hulladékot és használnak energiatakarékos izzókat a palacsintás éttermeikben. A Creppy zöld filozófiájához mostantól az is hozzátartozik, hogy az egységeikben ezentúl csak 100 százalékban lebomló csomagolóanyagokkal találkozhatunk.

A Creppy palacsintái a legmagasabb minőségű, prémium alapanyagokból készülnek, ugyanakkor figyelembe veszik azt is, hogy főbb beszállítóik számára is elsődleges szempont legyen a környezettudatosság.

Fontos, hogy alapvető termékük, a Creppy palacsinták, éttermi megjelenésük, csomagolásuk és elkészítési folyamatuk tekintetében mind a vendégek igényeit, mind a környezet megóvását maximálisan szolgálják. 

A Creppy környezettudatosságával is kiemelkedik, hiszen mindig valami mást csinál, valamivel többet tesz, mint amit egy étteremtől megszoktunk.

A Creppy zöld filozófiája

A szelektív hulladékgyűjtés, az energiatakarékos berendezések, eszközök használata már több, mint 4 éve kiemelt fontossággal bír a Creppy egységeiben.  A beszállítók révén nagy mennyiségben érkeznek papír kartonok, amelyeket különválogatnak, majd szelektív módon hulladékgyűjtő telepekre szállítják azokat, ezzel is elválasztva a kommunális hulladéktól az újrahasznosíthatót.

A felelős hulladékgazdálkodás mellett az energiatakarékos izzók használatát is fontosnak tartja a Creppy.  Ezzel nemcsak a rezsiköltség tehető barátságosabbá, de kevesebb energia felhasználásával egyúttal a bolygó védelméhez is hozzájárulnak.

Mindezen törekvések mellett a Creppy most tovább lépett a környezettudatosság jegyében.

Lebomló csomagolóanyagok

Minden Creppy palacsintázóban bevezetik a teljesen lebomló, 100 százalékban komposztálódó csomagolóanyagokat is.

„Amikor kiválasztottuk, melyik csomagolóanyag gyártóval szeretnénk szerződni, szem előtt tartottuk, hogy mindenképpen a környezetet kímélő, lebomló, minőségi csomagolóanyaggal szeretnénk dolgozni. Mindezek mellett fontos szempont volt a palacsintás ételeink csomagolásának praktikussága- az, hogy jól elférjen a dobozban a palacsinta, ne essen szét miközben hazaviszi a vendég, illetve, hogy hő hatására se változzon meg a doboz.  Nem utolsó sorban, a jó anyagtapintásra és a letisztult, Creppy stílusra is igényt tartottunk” – mondta Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa.

Asztalkultúra és mosdóhigiénia

A Creppy számára nagyon fontos a minőség és precizitás megjelenítése az asztalkultúra tekintetében is. Fontos szempont volt a szalvéták és az evőeszköz alátétek beszerzésének szempontjából viszont az is, hogy ezek az eszközök fenntartható forrásból származzanak.

Az asztalkultúra termékei mellett a mosdókban is minőségi adagolókat és higiéniai szereket választottak. Minden adagoló egyedi, gazdaságos filozófia mentén került kifejlesztésre annak érdekében, hogy a legkevésbé terhelje a környezetet. A Creppyben található kéztörlők és szalvéták rendelkeznek EU Ecolabel tanusítvánnyal, ami azt jelenti, hogy újrahasznosított rostanyagokból, illetve cellulózból készültek, melyek 100 százalékban fenntartható erdőkből származnak. 

A Creppyben a kávé is környezetbarát

A fenntarthatóság jegyében a Creppy következő terve a Puro Bio Kávé családjának bevezetése, akik szintén elkötelezett hívei az úgynevezett Fair Trade kereskedelemnek és a környezetünk megóvásának. Ez a kávémárka több mint két évszázados múltra tekint vissza, és a Creppyhez hasonlóan egy családi vállalkozásból indult Belgiumban.

Kezdetben a Michielsen család egzotikus fűszereket, teákat értékesítő élelmiszer boltot üzemeltetett, majd 100 évvel később a családi vállalkozás egy pörkölőüzemmé fejlődött át. Mivel az üzem, az antwerpeni kikötő közelében helyezkedett el, ez lehetővé tette azt, hogy a világ minden tájáról eljussanak a kávébabok a Miko pörkölőbe.

2005-ben született meg a Puro és vele együtt az elköteleződés a harmadik világ kizsákmányolása ellen, biztosítva a tisztességes felvásárlási árakat a termelőknek, az esőerdők és a bennük otthonra lelő fajok védelmének támogatását.

Ez az a filozófia és szemléletmód, amelyet a Creppy is követ és követni is akar a közeljövőben, hiszen mindezek mellett rengeteg ötletük és tervük van arra, hogyan tehetnék még zöldebbé a Creppy lábnyomát a jövőben is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-14 05:14:00
A munkaadók többsége bizakodó a jövő évvel kapcsolatban, gazdasági stabilizálódásra számítanak, és a vállalat létszámát tekintve is többen kalkulálnak bővüléssel, mint ahányan csökkenéssel. Minden második cég tervez béremelést, a cafeteria keretösszegét pedig minden ötödik emelné jövőre – derül ki a Profession.hu szeptemberi felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS