Új arculat is támogatja a növekedést az IFUA Horváthnál

2021. 04. 30., 14:30

Az IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég megújította márkanevét és arculatát, összhangban a stuttgarti központú Horváth & Partners nemzetközi csoporttal. A változtatást a növekedési pálya erősítése és a transzformációs tanácsadási terület bővítése tette indokolttá a csoportnál, amely az idén alapításának 40. évfordulóját ünnepli.

A márkanév lerövidült; a cég ezentúl nemzetközileg egyszerűen a Horváth, míg Magyarországon az IFUA Horváth márkanevet használja. Az új logó, az egymásba kapcsolódó dupla rombusz a márka vizuális megjelenítésének minden változatába bekerült. Mindez a márkanév, mint digitális márka erősítését szolgálja a nemzetközi piacon.

A német üzleti életben már eddig is csak röviden „A Horváthok“, vagyis „Die Horváths“ néven emlegették a nemzetközi céget alapítója, a magyarországi születésű Horváth Péter professzor után. Magyarországon azonban a Horváth név nem olyan ritka, mint Németországban, ezért a hazai piacon indokolt megtartani az IFUA betűszót is a márkanévben – nálunk így szokás hivatkozni a vállalatra.

A logóban a dupla rombusz az együttműködést szimbolizálja két értelemben is. Egyrészt az ügyfelekkel való közös munkát, másrészt a cégen belül, a munkatársak közötti kooperációt jelképezi. Egyúttal utal a transzformációra, az állapotok közötti átmenetre is.

„A mostani, gyorsuló időben a szervezeteknek folyamatos átalakulásban kell lenniük, és a változást esélyként kell felhasználniuk ahhoz, hogy versenyképesek maradjanak. Ezt a követelményt támasztjuk saját magunkkal szemben is“ – mondta Michael Kieninger, a Horváth csoport igazgatóságának elnöke. „Folyamatosan fejlődünk, és a márka megújítása ennek a fejlődésnek a része.“

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-22 12:30:59
Ahhoz, hogy a nyári sörünk igazán frissítő legyen, a komló adta aromák elengedhetetlenek. Ez a növény azonban nem csak a kedvenc alkoholos italunk fűszere – ennél sokkal izgalmasabb.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS