Sorban állás és a számlaszám böngészése nélkül, gyorsan és egyszerűen fizethetnek a jövőben az ügyfelek a Nébih személyes ügyintézési felületén.
A Nébih legújabb fejlesztésének köszönhetően mostantól az elektronikusan fizethető, rendezetlen számlák egy helyen láthatók az Ügyfélprofil Rendszerbe (ÜPR) történő bejelentkezés után. Az „Online fizetés” menüpontban a befizetések egységesen, egy oldalról kezdeményezhetők. Egy tranzakció alkalmával egy, vagy akár több tartozás is kiegyenlíthető egyszerre (pl. élelmiszerlánc-felügyeleti díj és laborvizsgálati díj összeadva).
A bizonylatokkal kapcsolatban az ügyfelek írásos észrevételt is tehetnek: csatolmánnyal kiegészíthető üzenetet küldhetnek a Nébih munkatársai részére, ha a fizetendő összeget vagy az esedékességet befolyásoló információ áll rendelkezésükre. A meghatalmazottként eljáró felhasználók szintén fizethetnek partnereik helyett, amennyiben megigénylik a „Betekintés a meghatalmazó pénzügyi adataiba és online fizetés” típusú meghatalmazást.
A Nébih ÜPR rendszerének legújabb szolgáltatása már elérhető, így az ügyfelek akár az éves élelmiszerlánc-felügyeleti díj esedékes első részletét, vagy a soron következő hatósági díjak számláit is rendezhetik kényelmesen, online. A bankkártyás fizetési tranzakció lebonyolításához a Nébih a SimplePay by Otp Mobil online fizetési rendszer szolgáltatását veszi igénybe, így a Simple fiókban elmentett bankkártya adatokkal még gyorsabbá tehető a fizetési folyamat. (Nébih)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.