Ezt tűzte ki maga elé célul 2022-re a DoDo

Ezt tűzte ki maga elé célul 2022-re a DoDo
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 11. 05., 11:30

Olyan jól működő, összeszokott és produktív csapatot tudhatunk magunkénak, amely eddig minden akadályt sikeres vett, és képes azonnal alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez – mondta az Üzletemnek Sáfár Károly, a DoDo magyarországi ország menedzsere.

CÉGES LEGEK sorozatunk 5. cikkében Sáfár Károly, a DoDo magyarországi menedzsereválaszolt az Üzletem kérdéseire.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

Elmondható, hogy az olyan nemzetközi szinten érzékelhető jelenségek, mint például a COVID, jelentősen felülírják az eltervezett folyamatokat, lépéseket. Úgy gondolom, hogy mindig a kitűzött célt kell szem előtt tartani, akkor is, ha az odáig vezető utat számos kanyar és kitérő nehezítheti, amely nagyfokú rugalmasságot és kitartást igényel a csapat tagjaitól. A DoDo olyan jól működő, összeszokott és produktív csapatot tudhat magáénak, amely eddig minden akadályt sikeres vett, és képes azonnal alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez.

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

A világszinten átalakult piacon a legnehezebb feladat megfelelni a kapacitás iránti igények hirtelen növekedésének, majd ezt követően a megnövekedett kapacitásokat gazdaságossá tenni. De azt hiszem, hogy ez igazán a mi terepünk. A DoDo saját fejlesztésű mesterséges intelligencia alapú logisztikai rendszere nagy mennyiségű adat feldolgozása révén hatékonyan tudja kalkulálni az optimális kapacitásokat és flottánk megfelelő kihasználtságát.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Szeretnénk, ha a DoDo nevét és az általunk nyújtott szolgáltatást minél többen megismernék Magyarországon, mind a gazdasági szereplők, mind pedig a fogyasztók.  Célunk, hogy az általunk képviselt utolsó 2 kilométeres kiszállítás, és adatvezérelt logisztikai megoldások minél több partnerünk és vásárlónk életét megkönnyítse, és a magyar kiszállítási piac egyik meghatározó szereplőjévé váljunk.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

Az elmúlt két évben több környező országban – köztük Magyarországon is – sikeresen elindítottuk az aznapi kiszállítást, amely a fogyasztók körében pozitív visszhangra talált. A piaci trendek és vonatkozó kutatások is azt támasztják alá, hogy ez a fogyasztói igény folyamatosan nőni fog a következő években.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

Az idei évben, a járvány harmadik hullámában a piaci kereslet annyira megnövekedett szolgáltatásaink iránt, hogy gyakorlatilag az összes kollégánk éjjel-nappal azon dolgozott, hogy minden üzleti kihívásnak megfeleljünk, a vásárlók által megszokott magas minőségű szolgáltatást nyújtva. Ez komoly tervezést és nagy erőbedobást igényelt részünkről, de lelkesek vagyunk, és azt kell mondjam, jól vettük az akadályokat.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Mindig törekszünk a hatékonyságra, jelenleg a lehető legjobban optimalizált működésünk, de folyamatosan vizsgáljuk a fejlődési lehetőségeket, és figyelembe vesszük partnereink visszajelzéseit, egyedi igényeit is.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

Tavaly indítottuk el logisztikai szolgáltatásainkat Magyarországon, a piacra lépés jelentős befektetést és energiát kívánt részünkről. Azt hiszem, eddig ez nevezhető a legnagyobb beruházásunknak.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

A DoDo elkötelezett a hosszútávú, fenntartható üzleti modell megvalósítása mellett, amelynek kiemelt célkitűzése, hogy a kiszállítást végző flottánk a jövő technológiáin alapuljon és alternatív erőforrást használjon. A környezetbarát logisztika irányába tett következő fontos lépést az elektromos szállítójárművek alkalmazása jelenti. Ezért döntöttünk úgy, hogy a zéróemissziós elektromos áruszállítókat tesztelve tervezzük meg járműflottánk frissítését és további bővítését.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Vannak bosszantó pillanatok, de fiatal csapatunk lelkes és eltökélt, így ezekre inkább kihívásként tekintünk, amelyeket szeretünk minél előbb megoldani. Rengeteget tanulhatunk ezekből az esetekből, amelyek hosszútávon az általunk nyújtott szolgáltatás minőségét fejlesztik.

A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

21. századi, stabil, minőségi szolgáltatást kell nyújtani a partnerek számára, nagy hangsúlyt fektetve a környezeti terhelés csökkentésére, az innovatív operációs folyamatok bevezetésére. A DoDo adatvezérelt megoldásaival és a folyamatos innovációval a városi logisztika környezetre gyakorolt negatív hatásait kívánja csökkenteni. A kiszállítási piac rendkívül kompetitív, így hosszútávon csak akkor lehetünk sikeresek, ha operációnkban hatékonyabbak vagyunk a versenytársainknál.

Ezzel a LEGBONYOLULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:

Jelenleg az üzleti életben a legnehezebb talán a közép- és hosszútávon is fenntartható üzleti tervezés. Az üzemanyagárak emelkedése szinte minden területen érezteti hatását, a különböző szektorokban tevékenykedő vállalkozások számára egyaránt komoly kihívást jelent. Az üzemanyagköltségek ugrásszerű növekedése még inkább felértékelte a DoDo által kínált adatvezérelt, mesterséges intelligencián alapuló kiszállítási megoldásokat, amelyek a fuvarfeladatok teljesítésének felgyorsítása mellett a megtett út jelentős csökkentését is lehetővé teszik.

(Fotó: DoDo)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-07 08:07:00
Az utazási kedv 2024-ben csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt példa: újra növekszik az életbiztosítások száma – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
2024-12-06 11:05:00
Hiába szorított az adóprésükön a kormány, a bankok így is növelni tudták a nyereségüket. Kilenc hónap alatt már 1419 milliárd volt a profitjuk, holott a jegybank a tavalyinál jóval alacsonyabban tartja az alapkamatot, és augusztus óta magasabb tranzakciós illetéket kell fizetniük – írja elemzésében a Bank360.hu.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS