Senki sem szereti a notórius hazudozókat, kivéve, amikor értékesítési munkatársat keresnek. A meghökkentő megállapításra a University of Chicago Booth School of Business munkatársai jutottak egy kutatás során.
Bizonyos szerepek esetében a munkaadók tolerálhatják, ha egyes alkalmazottak elferdítik a valóságot, s akár el is várhatják ezt tőlük – állapították meg a University of Chicago Booth School of Business kutatói.
A kutatók arra kérték a felmérésben résztvevőket, hogy értékeljenek 32 foglalkozást azzal kapcsolatban: milyen mértékben kell az adott pozícióban tevékenykedőknek rávenniük másokat egy termék azonnali megvásárlására – írja a Computerworld.
Ezek a pozíciók az értékesítési, befektetési és hirdetési területeken találhatók, míg a legkevésbé eladásorientáltak a tanácsadás, a nonprofit és könyvelési területeken.
A kutatásban résztvevők szerint a hazudozók jobban boldogulnának a bankszektorban, a hirdetési szakmában és értékesítőként.
„Megállapítottuk, hogy az emberek nem mindig helytelenítik a hazudozást” – mondta Emma Levine, a Chicago Booth viselkedéstudományi professzora, a kutatási jelentés vezető szerzője.
A kutatási jelentés kimondja, hogy a csalások mérséklésére törekedő vállalatoknak ügyfélorientált értékesítési megközelítést kell alkalmazniuk.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.