Ez a bank lett az év pénzügyi vállalkozása

2021. 11. 07., 19:00

A K&H elnyerte a Figyelő TOP200 „Év pénzügyi vállalkozása” díját tavalyi pénzügyi eredményei és piaci szerepvállalása alapján. A K&H Bank 2020-ban 42,3 milliárd adózás utáni eredményt ért el és minden hitelezési szegmensben növelte piaci részesedését. Emellett olyan szolgáltatások bevezetésével, mint a K&H+ és az online számlanyitás, folytatta innovatív fejlesztéseit.

A Figyelő TOP200 kiadvány húsz éve értékeli a legnagyobb árbevételű cégeket. A rangsort a 2020-as pénzügyi évben nyújtott pénzügyi teljesítmény, a piaci jelenlét és az innovatív tevékenység alapján állították össze, és a Figyelő szerkesztősége figyelembe vette szakértőinek véleményét is. A K&H ezek eredményeként nyerte el a Figyelő TOP200 „Év pénzügyi vállalkozása” díját.  

„A K&H Bank 2020-ban 42,3 milliárd forint nettó nyereséget ért el, ami 6 százalékos növekedést jelent. Ennél is fontosabb, hogy rendkívül aktív szerepet vállaltunk a magyar háztartások, a kisvállalkozások, a nagyvállalatok és a közszféra finanszírozásában – vagyis a gazdaság újraindításában. Hitelpiaci részesedésünk minden szegmensben erőteljesen nőtt” – emelte ki Guy Libot, a K&H Csoport vezérigazgatójaa díj átvételekor.

„Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy tavaly a K&H 620 milliárd forintnyi új hitelt helyezett ki, ez éves összehasonlításban 23 százalékos növekedést jelent. Az új lakossági hitelkihelyezések terén pedig 13,3 százalékra emelkedett a piaci részesedésünk.”

Az innováció nem állt meg

A járvány hatására az ügyfelek nyitottabbá váltak a digitális banki megoldásokra. A K&H-nak 570 ezer digitálisan aktív ügyfele volt 2020-ban, ez a teljes ügyfélkör 82 százaléka. A K&H mobilbank felhasználók száma a tavalyi évben 28 százalékkal növekedett és átlagosan heti háromszor használták mobilapplikációjukat. A K&H+ elindításával több mint 485 ezer mobilbanki felhasználó tud az alkalmazáson keresztül tömegközlekedési jegyet is vásárolni. A K&H a piacon egyedülálló módon az online számlanyitási szolgáltatást is elindította.

„2020-ban nem pénzügyi szolgáltatásokat is kínálni kezdtünk ügyfeleinknek, és a jövőben is a mobilalkalmazáson keresztül elérhető, banki és biztosítási szolgáltatások fejlesztésére, innovációjára kívánjuk a hangsúlyt helyezni. Emellett felülvizsgáljuk és átalakítjuk hitelezési és befektetési stratégiánkat, hogy a leginkább érintett szektorokban a fenntarthatósági elveket érvényre juttassuk. A jövőben is az a célunk, hogy folytassuk a megkezdett munkát, annak érdekében, hogy a K&H tovább erősítse piaci pozícióját, referencia legyen az innovációban, valamint továbbra is aktív szerepet vállaljon a magyar gazdaság finanszírozásában” – hangsúlyozta a vezérigazgató.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS