Visszatérnek a légtérbe az Emirates óriásgépei

Visszatérnek a légtérbe az Emirates óriásgépei
2021. 06. 18., 16:45

Az Emirates júliusban járatait már 124 úti célra üzemelteti, ezzel eléri a járvány előtti kapacitásnak közel 90 százalékát. Visszatérnek a levegőbe a közkedvelt A380-asok is.

Az utazási korlátozások feloldásával párhuzamosan az Emirates fokozatosan fejleszti hálózatát és bővíti szolgáltatásait, hogy a nyár folyamán kiszolgálhassa az egyre növekvő utazási igényeket. Az Emirates jelenleg globálisan 115 úti célt szolgál ki, ami július végére 124 desztinációra bővül, ahová heti 880 járat közlekedik majd.

Július 2-án újraindulnak a járatok Phuketra (Thaiföld), illetve az Emirates július 22-én elindítja közvetlen járatát Dubaj és Florida második legnagyobb városa, Miami között, mely a világ egyik legnépszerűbb nyaralóhelyszíne.

Visszatérnek az Emirates közkedvelt óriásgépei is. A nyári szezonban az A380-asokat a következő városokba indítja el a légitársaság: Kairó, Jeddah, Amman, Guangzhou, London Heathrow, Manchester, Frankfurt, Bécs, Párizs, München, Moszkva, New York JFK, Los Angeles, Washington D.C. és Toronto.

Az Emirates jelenleg heti három járatot üzemeltet Budapest és Dubaj között: szerdán, pénteken és vasárnap, így az ázsiai és afrikai úti célok is kényelmesen elérhetőek a magyar utasok számára. A budapesti járat 16:00-kor indul, és helyi idő szerint 23:20-kor landol Dubajban. Visszafelé a budapesti járat dubaji idő szerint 10:30-kor indul, és Budapesten 14:25-kor landol.

Mindent a biztonságért 

Azon utazók, akik Dubajból érkeznek Magyarországra, és védettségi igazolvánnyal rendelkeznek, karanténkötelezettség nélkül léphetnek be az országba. A dubaji belépéshez a negatív PCR teszt mellett nem szükséges vakcinaigazolvány. Az Emirates bővülő járatkínálata mellett továbbra is mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsa, és garantálja utasainak és munkatársainak biztonságát és egészségét.

Felszállás előtt minden utas maszkot, kesztyűt, kézfertőtlenítőt tartalmazó ingyenes higiéniai készletet kap. A dubaji repülőtéren érintésmentes testhőmérséklet-mérést, valamint ingyenes PCR tesztet végeznek, és a check-in is teljesen érintésmentesen zajlik. 

A légitársaság rugalmas jegyfoglalást vezetett be: azon utasok, akiknek jegye 2021. szeptember 30-át megelőző dátumra szól és a járványügyi korlátozások miatt nem tudnak a foglalt időpontban utazni, megtarthatják jegyüket, és 24 hónapig ingyenesen átfoglalhatják más időpontra.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS