Jól megy a SZÉP-kártya a balatoni kempingekben

2019. 06. 24., 08:45

A Balatontourist szállásdíj bevételének körülbelül 30 százaléka származik a Széchenyi Pihenőkártyával fizető vendégektől.

Nem csak a szállodákban népszerű a Széchenyi Pihenőkártya. A tíz kempingjében 4200 kempinghellyel, 400 bungalóval, 200 mobil házzal, bérelhető lakókocsikkal és berendezett komfortos sátrakkal rendelkező Balatontouristnál már az év első hónapjaiban is érzékelték a SZÉP-kártya-forgalom néhány százalékos emelkedését az előző év azonos időszakához képest – írja a turizmus.com.

„Megközelítőleg minden második belföldi vendégünk SZÉP-kártyával fizet a Balatontourist egységeiben, ami összességében a szállásdíjbevételünk körülbelül 30 százalékát jelenti” – mondta Vadászné Székely Orsolya.

A cég marketingmenedzsere azt is elmondta, hogy a kártyakibocsátónak fizetendő jutalék 3,6 százalék + áfára emelkedése – a költségek növekedése miatt – kedvezőtlenül érinti a Balatontouristot. Ugyanakkor a jutalék 50 százaléka a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítványhoz kerül.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS