A DTI az osztrák utazási irodák digitális potenciálját méri fel, illetve a lakosság online foglalással kapcsolatos elvárásairól és foglalási szokásairól ad átfogó képet.
Az Osztrák Utazási Szövetség (ÖRV) és a Google Austria megbízásából a MindTake közvéleménykutató cég készítette el az első elemzést, amely a DTI kiindulópontját jelenti – írja a turizmus.com.
A közvélemény-kutatók reprezentatív jelleggel 1.000 olyan osztrákot kérdeztek meg online utazási foglalási szokásaikról, akik az elmúlt két évben digitális csatornákon keresztül foglalták le utazásaikat. 27 ÖRV-tagsággal rendelkező utazási irodát értékeltek ki az online szolgáltatásaik minősége szempontjából.
A Digitális Turizmus Index a potenciális ügyfelek elvárásait és az utazási irodák szolgáltatásait egybevetve 70 kritérium mentén 5 kategóriába rendszerezve mérte fel a kiinduló állapotot.
Az osztrák piacon a legjobb DTI-összértékkel rendelkező listát a TUI vezeti, közel 80 százalékos értékkel a százas skálán. A TUI-t az its.de, majd a holidaycheck.at iroda (OTA) követi.
Elkészült a magyar fejlesztésű, kézzel készült borospohár, amely teljesen új, kifinomult arcát mutatja meg a világ egyik legjobb édes borának, az aszúnak. Megérkezett az ASZÚGLASS!
Lezárultak a Paks II. Atomerőmű résfalazási munkálatai. A terület előkészítése folytatódik, jelenleg a talajszilárdítást végzik az építési területen.