Programozó programot kínál diákoknak a Vodafone

2019. 05. 06., 10:30

A Vodafone Magyarország és a KódGarázs idén is várja a 12-14 éves fiatalokat egyhetes napközis táborába, ahol a gyerekek játékos módon ismerkedhetnek meg a kódolás rejtelmeivel.

A Vodafone Coding Camp idén már harmadik alkalommal biztosítja a lehetőséget a fiatal korosztály számára, hogy megismerkedjenek a mobilapplikációk fejlesztési folyamataival – írja a Computerworld.

Az 5 napos foglalkozások alatt a gyerekek betekintést nyernek például a számoló-, rajzoló- és parkoló- applikációk fejlesztésébe, a tanulási folyamatot pedig egy saját projekttel tudják majd megkoronázni.

A június 24-28. közötti táborra, amelyet a Vodafone budapesti székházában tartanak, május 15-én déli 12 óráig lehet jelentkezni. A díjmentes programra a helyeket a jelentkezések beérkezési sorrendjében osztják ki.

A részvételhez nincs szükség előzetes programozási ismeretekre, csak egy androidos telefonra vagy tabletre.

„Mivel ez a program a 12-14 éves korosztálynak szól, ez azt jelenti, hogy az első Coding Camp csapatból néhányan már lassan egyetemre készülnek. Remélem, sikerült megszerettetni velük a kódolást és az ICT szektor izgalmas világát választják majd” – mondta Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS