Országszerte programokat rendez középiskolásoknak a Startup Campus

2019. 10. 22., 08:45

Országszerte tíz helyszínen rendez programokat az innováció iránt érdeklődő középiskolás diákoknak a Startup Campus – közölték a program szervezői.

A rendezvénysorozat egyes állomásain 80-100 fiatal előadásokon és innovációs műhelymunkában vehet majd részt.

Az innovációs középiskolai roadshow-val a Startup Campus célja, hogy ösztönözzék vállalkozások alakítását. Ennek érdekében nemzetközi tapasztalataikat, gondolkodásmódjukat és technikáikat osztják meg a fiatalabb generációval.

A program előzményeként tavaly már megszervezték a Startup Campus High School projektet, öt budapesti gimnázium mellett Debrecenben, Szegeden és Kaposváron több mint hatszáz diákot megszólítva.

Népszerűsítik az ifjúsági tudományos és innovációs tehetségkutató versenyt is, amelyet a Magyar Innovációs Szövetség huszonkilencedszer rendez meg. A tehetségkutató versenyről a szervezők által kiválasztott, startup-vállalkozássá fejleszthető ötletek gazdái mentoráló rendezvényeken vehetnek majd részt Budapesten.

A programsorozatot a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal együttműködésével rendezik meg, először november 5-én Kaposváron, majd november végéig Miskolcon, Debrecenben, Győrben, Pécsett és Szegeden, 2020-ban pedig további négy városban. Hozzátették: a 2020/21-es tanévben szeretnék megduplázni a részt vevő városok számát.

A Startup Campus innovatív vállalkozásoknak nyújt oktatási, külföldi piacra lépési és befektetési szolgáltatásokat több nagyvárosban, nemzetközi csapattal és kiterjedt partnerhálózattal. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS