Online vállalkozói tréninggel folytatja az évet a Dobbantó Program

2020. 10. 05., 17:30

A Budapest Bank női vállalkozókat támogató kezdeményezése digitális megújulással ünnepli a 10. évfordulóját

A női vállalkozók a teljes vállalkozói szektorban alulreprezentáltak a társadalomban betöltött szerepükhöz képest: a hazai vállalkozások élén álló vezetők mindössze egyharmada nő. A Budapest Bank év eleji kutatása szerint a nők többségét az anyagi tényezők mellett leginkább az önbizalomhiány, vagy a kapcsolatok hiánya hátráltatja a cégalapításban. A vállalkozást vezető nők 61 százaléka szerint jelent nehézséget mindennapjaik során az anyagi bizonytalanság, 51%-nak vannak önbizalommal kapcsolatos kételyei, 36 százalékuk pedig a megfelelő kapcsolatrendszer hiánya miatt késleltette a vállalkozás elindítását.

Az eredmény is jól mutatja, hogy szükség van az olyan kezdeményezésekre, mint a „Dobbantó, Budapest Bank – pénzügyekről nőknek” program, amelynek 2010 óta az a célja, hogy támogassa a nőket vállalkozói ismereteik bővítésében, a kapcsolatteremtésben, segítve őket a cégalapításban és fejlesztésben.

„A koronavírus-járvány kapcsán kialakult válsághelyzetben még sérülékenyebbé váltak a mikro- és kisvállalkozások, ezért különösen fontossá vált a támogatásuk. A Budapest Banknál elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a jelenlegi időszakban is maximálisan kiálljunk a vállalkozások mellett, így gőzerővel folytatjuk a Dobbantó Programot, viszont a résztvevők egészségének megőrzése érdekében a soron következő tréningünket áttettük online felületre” – mondta Tölgyes Orsolya, a Budapest Bank kommunikációs vezetője.

Az online képzés megvalósítását egy hosszabb felkészülés előzte meg, ahol a tanterv kidolgozásában a trénerek eddigi tapasztalatai és a korábbi résztvevők visszajelzései is mérvadóak voltak. A tréningen résztvevők széles tudásanyaggal gazdagodhatnak a vállalkozási ötlet kidolgozásától kezdve az üzleti tervezésen át a vállalkozásmenedzsmentig, emellett önismereti és pénzügyi modulok, valamint marketing alapismeretek is szerepelnek a tantervben.

Az online megvalósítás során a tréningnapokat két blokkra bontják a szervezők, amelyek keddenként és csütörtökönként lesznek megtartva 3 x 1,5 órában. A 2020. október 27-én induló Dobbantó tréningre a SEED Alapítvány honlapján keresztül ide kattintva lehet jelentkezni 2020. október 20-ig. A képzés piaci ára 300.000 forint, amelyhez a szervezők bruttó 40.000 forint hozzájárulást kérnek a résztvevőktől, a további költségeket a Budapest Bank finanszírozza. A program során a bank szakmai együttműködő partnere és a képzések megvalósítója a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány, a vállalkozásfejlesztés elismert hazai szakértője.

„A tavaszi Dobbantó tréninget félúton érte a járványhelyzet, és az addig a személyes jelenlétre épülő, a kapcsolatépítést előtérbe helyező képzést hirtelen online alapokra kellett helyezni. Ahhoz, hogy ez a rendkívüli körülmények között is megvalósult képzés eredményes legyen, nem csak a trénerek, hanem a résztvevő hölgyek együttműködése is kellett, akik szintén nagyon rugalmasan alkalmazkodtak az új helyzethez. A mostani online tréning nem csak a folyamatosságot jelenti, de a vállalkozónők digitális kompetenciáit is fejleszti egyben, ami véleményem szerint most még fontosabb, mint eddig” – mondta Lakatosné Lukács Zsuzsanna, a SEED Alapítvány ügyvezető igazgatója.  

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS