Már lehet jelentkezni a „PR Világ Kupa” magyarországi selejtezőjére

Már lehet jelentkezni a „PR Világ Kupa” magyarországi selejtezőjére
2022. 09. 12., 17:52

Idén is megmérettetik magukat az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet által meghirdetett globális PR versenyen a fiatal PR-szakemberek. A hazai selejtezőt a Magyar PR Szövetség szervezésében, 2022. október 18-án tartják, amelyre bármely 35 év alatti PR szakember jelentkezhet, legyen akár ügynökségi vagy vállalati dolgozó, szabadúszó szakember.

Két fős, 35 év alatti fiatalokból álló csapatok jelentkezését várják a második alkalommal megrendezésre kerülő Next Generation PR World Cup verseny selejtezőjére. A globális versenyt kiíró ICCO szervezet célja, hogy lehetőséget biztosítson a fiatal PR és kommunikációs szakembereknek, hogy megmutassák tehetségüket és megmérettessék magukat. A kommunikációs szakma éppúgy küzd az utánpótlás neveléssel, a tehetséges fiatal szakemberek felkutatásával és megtartásával, mint bármely más iparág. Az ICCO elkötelezte magát amellett, hogy ápolja, ösztönözze és támogassa a PR-szakma következő generációjának tehetségeit. 

A világ minden táján szerveznek selejtezőket a versenyre, amely kiváló gyakorló terepet biztosít az éles megmérettetés előtt. A Magyar PR Szövetség, a Coca-Cola Magyarország szakmai támogatásával valósítja meg az idei versenyt. Így idén az egyik legnevesebb márkával kapcsolatban kapnak feladatot a résztvevők. A csapatok október 18-án reggel online formában kapják meg a briefet, majd délután a Telekom Székházban prezentálják élőben a zsűrinek megoldásaikat.

A zsűri tagjai neves hazai kommunikációs szakemberek, akik a selejtező napján döntést hoznak arról, hogy melyik csapat jut be a 2022. november 7–10. között megrendezésre kerülő nemzetközi versenyre. A 2022-es selejtező zsűritagjai között megtalálható Kőszegi András márkatanácsadó, Németh Flóra, a Magyar Telekom kommunikációs szakértője, Panulin Ildikó, a Szerencsejáték Zrt. vállalati kommunikációs főosztályvezetője, Papp-Váry Árpád, a Metropolitan Egyetem szakvezetője, dékánja, Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke és Varga-Nagy Eszter, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője.

Az ICCO idén a pályakezdőkre is gondolt, így 2022. november 14-16. között kifejezetten felsőoktatásban résztvevő hallgatók számára is rendez egy versenyt, amelyen ugyancsak két fős csapatokban mutathatják meg kreativitásukat és PR tudásukat a résztvevők. Az egyetemistáknak meghirdetett versenyre közvetlenül jelentkezhetnek az érdeklődők. 

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS