Jelentős kedvezménnyel jelentkezhetnek a hazai szolgáltatók a 2023-as Asta Global River Cruise Expóra

2022. 09. 08., 18:11

2023-ban ismét Budapesten rendezik az amerikai utazási ügynökök szövetségének éves folyami hajózással kapcsolatos globális kiállítását és konferenciáját, az ASTA Global River Cruise Expót. A Magyar Turisztikai Ügynökség 2022. szeptember 10-ig várja a hazai szolgáltatók jelentkezését, akik 25 százalékos kedvezménnyel regisztrálhatnak a rangos szakmai rendezvényre.

A folyami hajózás Európa szerte 1,7 millió vendéget generál évente, Budapest pedig a hajózók egyik legnépszerűbb megállójává vált az elmúlt évek során. Az amerikai vendégek a szektor közel 40 százalékát teszik ki, a tekintélyes eladási volumen generálásában pedig kulcsszerepet játszanak az Amerikai Utazási Tanácsadók Szövetségének (ASTA) tagjai, akik így jelentősen erősítik Magyarország turisztikai pozícióját az amerikai piacon.

„Kiemelt célunk, hogy Budapest megőrizze kedvező pozícióját az európai folyami hajózás terén, valamint, hogy növekedjen az elő-, és utótúrák száma.  Ezért is jelentős, hogy az ASTA River Cruise Expónak 2024-ig a »világ folyami hajózásának fővárosaként« Budapest adhat otthont. A rendezvény résztvevői így részletesen megismerhetik a budapesti és desztinációs termékeket, valamint a fejlesztéseket, amelyeket − ennek köszönhetően − a szolgáltatók már könnyebben értékesíthetnek a jövőben” – emelte ki Szégner Zsuzsa, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Nemzetközi Kapcsolatok igazgatója a kiállítás kapcsán.

Az első, világszinten is úttörőnek számító, folyami hajózással kapcsolatos globális kiállítását és konferenciáját 2022 márciusában az MTÜ-vel együttműködve Budapesten rendezte az ASTA. Akkor közel 500 amerikai utazási tanácsadót fogadott a több mint 60 magyar és nemzetközi kiállítót felvonultató rendezvény. A jövő évi, 2023. március 15-étől 18-áig tartó kiállítás iránt előzetesen már most 800 utazási tanácsadó érdeklődött. A 60 százalékos növekedés jól mutatja az amerikai partnerek elkötelezettségét.

„Külön öröm számunkra, hogy szakmai munkánk eredményeként a hazai szolgáltatók 25 százalék kedvezménnyel regisztrálhatnak” – hívta fel a figyelmet Szégner Zsuzsa. Hozzátette, az MTÜ felajánlja partnereinek, hogy kiállítóként − úticéltól és időtartamtól függően −, elő- és utótúrákat ajánlhatnak és adhatnak el a résztvevőknek a rendezvény hivatalos honlapján keresztül. Annak érdekében pedig, hogy az amerikai utazási tanácsadók minél részletesebben megismerhessék a magyar kínálatot, az ASTA River Cruise Expo szervezői előzetesen reklámozzák is majd azokat körükben, illetve webináriumokat is tartanak majd az ASTA teljes, 80 ezer fős tagsága számára. Mindezek mellett a kiállítói lista megtalálható lesz a rendezvény minden promóciós felületén.

A jelentkezés részletes feltételei megtalálhatók az MTÜ közleményében.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS