Forintra váltható tanácsok e-kereskedőknek a Bálnában

2018. 11. 01., 12:00

A webáruházak működtetéséről és a mesterséges intelligencia az on-line értékesítésben témakörben rendeznek workshopot a Bálnában.

A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ szervezésében a közeli napokban két workshopot is rendeznek a budapesti Bálnában.

November 5-én ez lesz a téma: „Tanulj a piacvezetőtől: Mitől lesz igazán versenyképes egy webáruház 2019-ben?” Bemutatják a 2019-es év e-kereskedelmi trendjeit és azokat az automatizált webshop megoldásokat, amelyekkel a kis- és közepes vállalkozások megtöbbszörözhetik hatékonyságukat. A workshop vezetője Kulcsár Róbert webshopszakértő lesz.

November 12-én a „Mesterséges intelligencia az online értékesítésben” lesz a téma, ugyancsak a Bálna rendezvényközpontban.

Az előadó, Surányi Ferenc online értékesítés automatizálási szakértő több. Ferenc 10 éve sikeres vállalkozó, a kkv marketing meghatározó alakja. Többek között a Vállalkozz Hatékonyan Klub alapítása is a nevéhez fűződik. Évtizedes automatizálási tapasztalatait az elmúlt 7 évben egy mesterséges intelligencia szoftver megalkotásában kamatoztatta.

Mi az amit tud a mesterséges intelligencia, amit egy ember nem? A válasz egyszerű: a nap 24 órájában tanul, megfigyel, értékel és kommunikál. Folyamatosan szolgálatban van és bevételt termel. Ez a technológia már nemcsak a gigavállalatok kiváltsága, hanem a piac kisebb szereplői számára is elérhető.

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS