A webáruházak működtetéséről és a mesterséges intelligencia az on-line értékesítésben témakörben rendeznek workshopot a Bálnában.
A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ szervezésében a közeli napokban két workshopot is rendeznek a budapesti Bálnában.
November 5-én ez lesz a téma: „Tanulj a piacvezetőtől: Mitől lesz igazán versenyképes egy webáruház 2019-ben?” Bemutatják a 2019-es év e-kereskedelmi trendjeit és azokat az automatizált webshop megoldásokat, amelyekkel a kis- és közepes vállalkozások megtöbbszörözhetik hatékonyságukat. A workshop vezetője Kulcsár Róbert webshopszakértő lesz.
November 12-én a „Mesterséges intelligencia az online értékesítésben” lesz a téma, ugyancsak a Bálna rendezvényközpontban.
Az előadó, Surányi Ferenc online értékesítés automatizálási szakértő több. Ferenc 10 éve sikeres vállalkozó, a kkv marketing meghatározó alakja. Többek között a Vállalkozz Hatékonyan Klub alapítása is a nevéhez fűződik. Évtizedes automatizálási tapasztalatait az elmúlt 7 évben egy mesterséges intelligencia szoftver megalkotásában kamatoztatta.
Mi az amit tud a mesterséges intelligencia, amit egy ember nem? A válasz egyszerű: a nap 24 órájában tanul, megfigyel, értékel és kommunikál. Folyamatosan szolgálatban van és bevételt termel. Ez a technológia már nemcsak a gigavállalatok kiváltsága, hanem a piac kisebb szereplői számára is elérhető.
A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.