Babák is kerülnek a karácsonyi cipősdobozokba

2018. 12. 11., 08:00

Az idén kilencedik alkalommal vesz részt a Cipősdoboz akcióban az Aegon Magyarország. A cég munkatársai 800 ajándékcsomagot juttatnak el a családokhoz a Baptista Szeretetszolgálat közvetítésével.

Mára az ország egyik legismertebb és legsikeresebb jótékonysági gyűjtésévé vált a Baptista Szeretetszolgálat által kilenc éve elindított Cipősdoboz akció. A segítő szándékú emberek egy-egy cipősdobozt pakolnak meg ajándékokkal, amelyeket rászoruló gyerekek között osztanak ki a szervezők.

Az Aegon Magyarország munkatársai az indulástól lelkesen csomagolnak: az évek során mintegy 7500 cipősdobozt állítottak össze és láttak el személyre szóló jókívánságokkal, összességében 23 millió forint értékben.

Az idén három új helyszínnel bővült az akció: egy budapesti és két vidéki egység is csatlakozott a kezdeményezéshez, amelynek kedvezményezettjei a beregháti térség kistelepülései (Lónya, Barabás, Vámosatya, Tiszaszalka), illetve Borsod megyei falvakban élő gyerekek, de Erdélybe is jut a dobozokból.

„CSR-stratégiánk megkerülhetetlen része kollégáink aktív bevonása a támogatási programokba” – fogalmazott Drevenka Edit, az Aegon Magyarország PR igazgatója.

Évek óta szerveznek jótékony célú munkákat, amelyek keretében játszótereket, ifjúsági táborokat újítanak fel, és ebben a szellemben támogatják a karitatív karácsonyi megmozdulásokat is. Az idén 800 doboznyi játékot, kisautót, babát, képességfejlesztő- és társasjátékot, iskolában is használható eszközt juttattak el az Aegon Magyarország munkatársai a Baptista Szeretetszolgálat révén a rászorulóknak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS