Az idén kilencedik alkalommal vesz részt a Cipősdoboz akcióban az Aegon Magyarország. A cég munkatársai 800 ajándékcsomagot juttatnak el a családokhoz a Baptista Szeretetszolgálat közvetítésével.
Mára az ország egyik legismertebb és legsikeresebb jótékonysági gyűjtésévé vált a Baptista Szeretetszolgálat által kilenc éve elindított Cipősdoboz akció. A segítő szándékú emberek egy-egy cipősdobozt pakolnak meg ajándékokkal, amelyeket rászoruló gyerekek között osztanak ki a szervezők.
Az Aegon Magyarország munkatársai az indulástól lelkesen csomagolnak: az évek során mintegy 7500 cipősdobozt állítottak össze és láttak el személyre szóló jókívánságokkal, összességében 23 millió forint értékben.
Az idén három új helyszínnel bővült az akció: egy budapesti és két vidéki egység is csatlakozott a kezdeményezéshez, amelynek kedvezményezettjei a beregháti térség kistelepülései (Lónya, Barabás, Vámosatya, Tiszaszalka), illetve Borsod megyei falvakban élő gyerekek, de Erdélybe is jut a dobozokból.
„CSR-stratégiánk megkerülhetetlen része kollégáink aktív bevonása a támogatási programokba” – fogalmazott Drevenka Edit, az Aegon Magyarország PR igazgatója.
Évek óta szerveznek jótékony célú munkákat, amelyek keretében játszótereket, ifjúsági táborokat újítanak fel, és ebben a szellemben támogatják a karitatív karácsonyi megmozdulásokat is. Az idén 800 doboznyi játékot, kisautót, babát, képességfejlesztő- és társasjátékot, iskolában is használható eszközt juttattak el az Aegon Magyarország munkatársai a Baptista Szeretetszolgálat révén a rászorulóknak.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.