A karriertervezés áll a januári Educatio-kiállítás középpontjában

2022. 12. 12., 19:21

A felsőoktatás mellett a karriertervezés kerül középpontba a 23. Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállításon, amelyet január 12-14. között rendeznek meg a Hungexpón, online lehetőségekkel kiegészítve – tájékoztatott az esemény egyik szervezője, a Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája (HÖOK).

A Kulturális és Innovációs Minisztérium, az Oktatási Hivatal és a HÖOK rendezvénye, az Educatio felsőoktatási szakkiállítás lehetőséget nyújt a középiskolás diákoknak és a továbbtanulni vágyóknak arra, hogy személyesen gyűjtsenek információt a felsőoktatási intézmények hallgatóitól, oktatóitól a felvételiről, az egyes szakokról, a kollégiumi elhelyezésről, illetve az intézményi szolgáltatásokról - áll a közleményben.

A január 12–14. között 23. alkalommal megrendezendő szakkiállításon ezúttal a karriertervezés is kiemelt szerepet kap. Az érdeklődők abba is betekintést nyerhetnek, hogy a kiválasztott felsőoktatási intézmény milyen lehetőségeket, alapokat kínál a későbbi, munkaerő-piaci sikerekhez – írta közleményében a HÖOK.

A karriertervezést elősegítendő a rendezvényen számos piaci szereplő és munkáltató is jelen lesz, a magyarországi és külföldi felsőoktatási intézmények, valamint szakképző iskolák mellett. Azok a fiatalok, akik még nem tudják, milyen területen szeretnének továbbtanulni, pályaorientációs tanácsadáson vehetnek részt a kiállításon.

A Hungexpo Budapesti Vásárközpont „A” csarnokában, illetve online megrendezett kiállítás ingyenes, de regisztrációhoz kötött. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS