Húsz perc alatt otthonról nyithat fizetési számlát

2019. 06. 24., 16:30

A meglévő és leendő ügyfelek egyaránt teljesen online, akár 20 perc alatt nyithatnak lakossági fizetési számlát a Budapest Banknál. A számlaigényléshez automatikusan megnyílik a Budapest Internetbank szolgáltatás is.

A Budapest Bank elindította online számlanyitási szolgáltatását, amely a Budapest Bank honlapján keresztül kezdeményezhető. Az ügyfél azonosítást a bank ügyfélszolgálati munkatársa végzi video chaten keresztül hétfőtől szombatig 8:00 – 20:00 óra között, így nincs szükség bankfiók felkeresésére, a folyamat pedig ideális esetben körülbelül 20 percet vesz igénybe. 

A számlanyitás mellé automatikusan jár a Budapest Internetbank szolgáltatás, így a megkötött szerződéseket ezen a felületen bármikor, elektronikus formában elérhetik. Az internetbankhoz használt azonosítói segítségével az ügyfelek a Budapest Bank Mobil Appot is használhatják.

Kiemelt célunk, hogy digitális szolgáltatásainkkal az élvonalban legyünk, és ezek fejlesztése során elsődleges szempontunk a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítása. Az új szolgáltatásunk lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy bárhonnan kényelmesen, gyorsan és egyszerűen nyithassák meg új bankszámlájukat. Internetbankunknak és mobilalkalmazásunknak köszönhetően pedig a világ bármely részéről rugalmasan kezelhetik napi pénzügyeiket a számlabirtokosok”mondta Tóth Viktor, a Budapest Bank üzleti vezérigazgató-helyettese.

A digitalizáció jelenleg is kiemelt szerepet tölt be a Budapest Bank stratégiájában, hiszen az ügyfelek egyre inkább igénylik az új, innovatív megoldásokat, hiszen ezek a legtöbb esetben egyszerűsítik, gyorsítják és kényelmesebbé teszik az ügyintézést. Folyamatosan fejlesztik például a bank mobilalkalmazását, amelybe tavaly beépítették a mobilfizetést, valamint a fehér és sárga csekkek QR-kódos befizetésének lehetőségét is.

Hogyan nyithatunk számlát online?

Az online számlanyitás feltételei közé tartozik, hogy a leendő ügyfélnek még ne legyen lakossági bankszámlája a Budapest Banknál, betöltse a 18. életévét, a saját nevében és érdekében járjon el, valamint magyar adóilletőséggel rendelkezzen.

A folyamat indítása előtt érdemes meggyőződni arról, hogy a használni kívánt számítógép, laptop, okostelefon vagy tablet megfelel-e a technikai feltételeknek, amelynek részletei a honlapon elérhetők. Szükség van még a személyi igazolványra vagy kártyaformátumú vezetői engedélyre, valamint a lakcímkártyára is. Az igénylési folyamatnak az alábbi 5 fő lépése van:

1) Termékválasztás

Az oldalon található egy kalkulátor, amely a megadott információk alapján segítséget nyújt a megfelelő számlacsomag kiválasztásában. Az online számlanyitás első lépése, hogy a választott termékeket ( számlacsomag, kártya típusa, SMS értesítési szolgáltatás) megjelölje. 

2) Adatok és nyilatkozatok megadása

Új ügyfélként következő lépésként meg kell adnia az adatait – mindössze ötöt –, azonban ha már rendelkezik Budapest Internetbank hozzáféréssel, akkor a bejelentkezést követően a rendszer automatikusan kitölti az űrlapot.

3) Videochat indítása

A videochat indításához szükséges technikai feltételek meglétét a rendszer automatikusan ellenőrzi.

4) Azonosítás és szerződéskötés 

Az azonosítás és szerződéskötés kényelmesen és gyorsan, videochat-en keresztül történik.

5) Visszaigazolás

Amennyiben a fizetési számla megnyitása sikeres volt, az ügyfél e-mailben kap visszaigazolást erről, a szerződést és egyéb dokumentumokat pedig a Budapest Internetbank fiókjából töltheti le.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS