A meglévő és leendő ügyfelek egyaránt teljesen online, akár 20 perc alatt nyithatnak lakossági fizetési számlát a Budapest Banknál. A számlaigényléshez automatikusan megnyílik a Budapest Internetbank szolgáltatás is.
A Budapest Bank elindította online számlanyitási szolgáltatását, amely a Budapest Bank honlapján keresztül kezdeményezhető. Az ügyfél azonosítást a bank ügyfélszolgálati munkatársa végzi video chaten keresztül hétfőtől szombatig 8:00 – 20:00 óra között, így nincs szükség bankfiók felkeresésére, a folyamat pedig ideális esetben körülbelül 20 percet vesz igénybe.
A számlanyitás mellé automatikusan jár a Budapest Internetbank szolgáltatás, így a megkötött szerződéseket ezen a felületen bármikor, elektronikus formában elérhetik. Az internetbankhoz használt azonosítói segítségével az ügyfelek a Budapest Bank Mobil Appot is használhatják.
„Kiemelt célunk, hogy digitális szolgáltatásainkkal az élvonalban legyünk, és ezek fejlesztése során elsődleges szempontunk a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítása. Az új szolgáltatásunk lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy bárhonnan kényelmesen, gyorsan és egyszerűen nyithassák meg új bankszámlájukat. Internetbankunknak és mobilalkalmazásunknak köszönhetően pedig a világ bármely részéről rugalmasan kezelhetik napi pénzügyeiket a számlabirtokosok” – mondta Tóth Viktor, a Budapest Bank üzleti vezérigazgató-helyettese.
A digitalizáció jelenleg is kiemelt szerepet tölt be a Budapest Bank stratégiájában, hiszen az ügyfelek egyre inkább igénylik az új, innovatív megoldásokat, hiszen ezek a legtöbb esetben egyszerűsítik, gyorsítják és kényelmesebbé teszik az ügyintézést. Folyamatosan fejlesztik például a bank mobilalkalmazását, amelybe tavaly beépítették a mobilfizetést, valamint a fehér és sárga csekkek QR-kódos befizetésének lehetőségét is.
Hogyan nyithatunk számlát online?
Az online számlanyitás feltételei közé tartozik, hogy a leendő ügyfélnek még ne legyen lakossági bankszámlája a Budapest Banknál, betöltse a 18. életévét, a saját nevében és érdekében járjon el, valamint magyar adóilletőséggel rendelkezzen.
A folyamat indítása előtt érdemes meggyőződni arról, hogy a használni kívánt számítógép, laptop, okostelefon vagy tablet megfelel-e a technikai feltételeknek, amelynek részletei a honlapon elérhetők. Szükség van még a személyi igazolványra vagy kártyaformátumú vezetői engedélyre, valamint a lakcímkártyára is. Az igénylési folyamatnak az alábbi 5 fő lépése van:
1) Termékválasztás
Az oldalon található egy kalkulátor, amely a megadott információk alapján segítséget nyújt a megfelelő számlacsomag kiválasztásában. Az online számlanyitás első lépése, hogy a választott termékeket ( számlacsomag, kártya típusa, SMS értesítési szolgáltatás) megjelölje.
2) Adatok és nyilatkozatok megadása
Új ügyfélként következő lépésként meg kell adnia az adatait – mindössze ötöt –, azonban ha már rendelkezik Budapest Internetbank hozzáféréssel, akkor a bejelentkezést követően a rendszer automatikusan kitölti az űrlapot.
3) Videochat indítása
A videochat indításához szükséges technikai feltételek meglétét a rendszer automatikusan ellenőrzi.
4) Azonosítás és szerződéskötés
Az azonosítás és szerződéskötés kényelmesen és gyorsan, videochat-en keresztül történik.
5) Visszaigazolás
Amennyiben a fizetési számla megnyitása sikeres volt, az ügyfél e-mailben kap visszaigazolást erről, a szerződést és egyéb dokumentumokat pedig a Budapest Internetbank fiókjából töltheti le.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.