A magyarok jelentős része közös ismerősön keresztül találja meg potenciális üzleti partnereit, a kapcsolatépítésben a sales manager és a hideghívás csak elenyésző szerepet tölt be – derült ki az első magyar online üzleti közösség közvélemény-kutatásából.
A magyar vállalkozásoknak általában a legnagyobb kihívást a folyamatos üzletszerzés és a minőségi partnerkapcsolatok kiépítése jelenti. A Brillit friss felmérésében a magyarok ajánlatkérési sajátosságait próbálták feltérképezni.
A megkérdezettek többsége üzleti ügyei intézése során főként keresőprogramokat, e-mailt és weboldalakat használ rendszeresen. Kiderült az is, hogy az emberek legszívesebben hirdetésben vagy online keresés útján kérnek ajánlatokat.
Az ismerősökre hagyatkozunk
A felmérés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a megkérdezettek 57 százaléka az ismerősein keresztül találja meg üzleti partnereit. Ez nem meglepő, hiszen a 21. századi rohanó világban a rokonokban, haverokban, barátokban bízunk meg a leginkább.
Az első magyar online üzleti közösségben a vállalkozók másodpercek alatt kérhetnek egymástól árajánlatokat, és az üzleti kapcsolatok létrejötte előtt láthatják a leendő partnerről mások által írt véleményeket.
A Brillit honlapján megtalálhatóak a cégek legkülönbözőbb adatai és a referenciái is. A válaszadók pont ezt a két tényezőt veszik leginkább figyelembe, amikor egy partner mellett leteszik a voksukat.
Nagy hangsúlyt fektetünk a kapcsolatépítésre
A megkérdezettek átlagosan 2,6 órát töltenek új kapcsolatok építésével, melyet a legtöbben hetente ismételnek. Ebből is látszik, hogy milyen fontos szerepet tölt be az emberek életében az ismerkedés, amire a Brillit a szokványosnál jóval egyszerűbb megoldást kínál. A honlap a vállalkozásokat az online térben köti össze anélkül, hogy találkoznának.
Az, hogy valaki elfogad-e egy ajánlatot, jellemzően a korábbi együttműködések minőségétől, illetve a referenciáktól függ, kevésbé számít az ár. A Brillitnek nem is az a célja, hogy leszorítsa az árakat, hanem hogy a vásárló és az eladó is maximálisan elégedett legyen.
Hosszú távon nem csak a lokális üzleti kapcsolatok kiépítését szeretnék segíteni, hanem a nemzetközi piacot is közelebb hoznák a vállalkozók számára.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.