A jövő sikeres vállalatainak menedzsmentrendszereiben és struktúráiban megnövekszik az érett személyiségek szerepe – állítja Csaba Zoltán, a Budapesti Metropolitan Egyetem stratégiai igazgatója.
Az előttünk álló évtizedek egyik legfontosabb kihívása a vállalatok számára e vezetők megtalálása és megtartása – írja Csaba Zoltán a Világgazdaságban megjelent cikkében.
A Budapesti Metropolitan Egyetem stratégiai igazgatója a Global Leadership Forecast 2018 elnevezésű kutatást idézi. Ebben több, mint 25 ezer vezető és 2 500 HR-szakember válaszában ez kétszer olyan gyakran jelent meg aggodalomként, mint a fejlődő országok lassuló gazdasági növekedése vagy a recesszió problémája.
A cégek évente átlagosan 4 ezer dollárt és csaknem 40 órát szánnak egy potenciális vezető kiképzésére, a befektetés azonban látványosan kifizetődik.
Azon társaságok pénzügyi teljesítménye, amelyeknek döntéshozói otthonosan mozognak a digitális megoldások világában, több mint 50 százalékkal jobb a területen kevésbé fejlett vállalatokénál.
Csaba Zoltán hangsúlyozza: a vezető nem egy pozíció, sokkal inkább olyan személy, aki felismer egy új kihívást és kreatív-innovatív választ ad rá. A modern vezető új utakat fedez fel, új termékeket talál ki és visz piacra.
A stratégiai igazgató szerint azok a szervezetek lesznek tartósan versenyképesek, amelyek apró módosítások révén előtérben tudnak maradni.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.