Idén is folytatta egyedülálló tehetséggondozási programját a Nestlé Alliance 4YOUth Magyarországon, hogy felkészítse a fiatalokat a munkaerőpiac kihívásaira. A mentorprogramra a Zyntern.com állásportálon keresztül jelentkezhettek a hallgatók, akik közül a 37 tehetséges pályázó öt hónapon keresztül tanulhatott szakmai fogásokat nagyvállalatok vezetőitől.
A tavalyi sikeres kezdés után a Nestlé Hungária együttműködő partnereivel közösen idén is folytatta Alliance 4YOUth programját: több hónapos mentorálással segítették az egyetemista hallgatók fejlődését és munkaerőpiaci elhelyezkedését.
„Minden várakozásunkat felülmúlta, hogy idén közel háromszoros volt a túljelentkezés, az ország minden pontjáról, különböző tanulmányi területekről érkeztek a jelentkezők” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária vállalati kommunikációs és közkapcsolati igazgatója.
A mentorprogram kísérőrendezvényeként a Nestlé Hungária két online kerekasztal-beszélgetést is szervezett, ezzel próbálva hasznos és gyakorlati tanácsokat adni a pályakezdéshez.
Az Alliance 4YOUth mentorprogram részeként idén 7 vállalat 15 vezetője vállalta, hogy öt hónapon keresztül tanácsokkal támogatja a kiválasztott résztvevőket, továbbfejlesztve a fiatalok soft skilljeit és kapcsolatépítési, networking képességeit, kapcsolati tőkéjüket.
Az összefogásban az Adecco, a Borsodi Sörgyár, a Flow, a Humánia HRS Group Zrt., a Nestlé Hungária, a Nielsen, és a Wolt vezetői vettek részt.
A mentorprogramba az ország minden pontjáról érkeztek hallgatók, többek közt a Debreceni Egyetemről, a Szegedi Tudományegyetemről, az Eötvös Loránd Tudományegyetemről és a Budapesti Corvinus Egyetemről is.
„Szakkollégistaként nagyszerű ötletnek tartok minden hasonló kezdeményezést, mivel szervezett keretek között sokkal könnyebb már akár friss egyetemistaként vezető pozícióban lévő szakértőkkel kapcsolatba lépni, tanácsot kérni tőlük. A programtól elsődlegesen azt vártam, hogy a kiszemelt vállalatnál betekintést nyerhessek egy új szakterület kulisszái mögé, ezáltal értékes tapasztalatokra és kapcsolatokra szert téve” – mondta Harnberger Bianka, a Budapesti Corvinus Egyetem végzős hallgatója, a mentorprogram egyik résztvevője.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.