Január 1-jétől Euroleasing márkanév alatt folytatják működésüket a Magyar Bankholding lízingtársaságai

Január 1-jétől Euroleasing márkanév alatt folytatják működésüket a Magyar Bankholding lízingtársaságai
2022. 01. 03., 16:05

A Magyar Bankholding fúziós folyamatainak jelentős lépéseként 2022 első napjával az MKB-Euroleasing, a Budapest Lízing, a Takarék Lízing, valamint a Budapest Bank Autófinanszírozási üzletága integráltan, Euroleasing név alatt folytatják működésüket. A lépés jelentőségét jelzi, hogy a vállalat országos hálózattal, 110 ezer ügyféllel és az újonnan kihelyezett, összesített lízingállomány alapján 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedéssel rendelkezik. Az integrációval mindhárom tagbank fiókhálózatában elérhetővé válnak gépjármű-, eszköz, és mezőgazdaságigép-finanszírozási megoldások egyaránt.

2022. január 1-től Euroleasing márkanév alatt integráltan, egységes irányítással folytatja működését az MKB-Euroleasing, a Budapest Lízing, a Takarék Lízing, valamint a Budapest Bank Autófinanszírozási üzletága. A lízingtársaságok már egyenként is meghatározó szereplői a magyar piacnak, összesítve pedig az újonnan kihelyezett összesített lízingállomány alapján 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedést tudhatnak magukénak. A gépjármű- és mezőgazdaságigép-lízing szegmensekben még magasabb, 30 százalék feletti piaci részesedéssel rendelkeznek.

Az integrációval olyan országos lefedettségű hálózat jött létre, amely mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek fizikai kiszolgálását hatékonyabbá teszi, illetve mindhárom tagbank, a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank fiókjaiban is elérhetővé válnak a gépjármű-, eszköz-, és mezőgazdaságigép-finanszírozási lehetőségek is. Az Euroleasing a lízingpiac valamennyi szegmensét lefedi, még az olyan kisebb volumenű, de annál nagyobb szakértelmet kívánó területeket is, mint a hajófinanszírozás.

Az Euroleasing saját termékein kívül a népszerű Széchenyi Kártya Program, valamint az EXIM hitel- és lízingtermékeit is igényelhetik majd az ügyfelek. Fontos, hogy az Euroleasing az eddiginél is nagyobb hangsúlyt fektet a digitális fejlesztésekre, azzal a határozott célkitűzéssel, hogy a piac legkorszerűbb online megoldásait nyújtsa.

A lízingtársaságok mintegy 440 munkatársa az új, átnevezett vállalatban folytatja tevékenységét, illetve a megmaradó lízing entitásokban kezelik a kifutó portfóliókat. Ezzel párhuzamosan az új ügyletkötések és leendő ügyfelek szerződtetése döntő részben már egységesen az Euroleasing rendszerében valósul meg. A már meglévő, közel 110 ezer ügyfél szerződését a Magyar Bankholding tagbankjainak lízingtársaságai továbbra is maguk kezelik.

„Magyarországon eddig még nem volt példa ilyen volumenű egyesülésre a lízingpiacon. Mindez egy olyan piaci környezetben, ahol földcsuszamlásszerű átalakulások mennek végbe a kiszolgálói, gyártói körben és az értékesítési csatornák tekintetében egyaránt. Ennek a folyamatban a leglátványosabb eleme, hogy a hagyományos offline kereskedői értékesítés visszaszorul a digitalizáció előretörésével párhuzamosan. Erre azonban mi nem problémaként, hanem lehetőségként tekintünk, és a digitális fejlesztéseket előtérbe helyezve vágunk bele ebbe az izgalmas új fejezetbe" – nyilatkozta Vály Judit, az Euroleasing vezérigazgatója (képünkön).

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS