Újragondolta a húsbolt fogalmát a Pápai

2020. 12. 17., 11:30

Négyszáz négyzetméteres új húsáruházat nyitott az ünnepek előtt a Pápai Hús, amely a hazai boltok egyik legnagyobb tőkehús-beszállítójaként ezzel példát is akar mutatni arra, hogyan lehet modernizálva és újragondolva ismét vonzóvá tenni egy hagyományos kereskedelmi formát. A Pápai Hús Kft. a karácsonyi szezonban a járvány ellenére is kiemelkedő forgalomra számít.

Megnyitotta új, minden eddiginél nagyobb húsáruházát a Pápai Hús Kft. A 400 négyzetméteres létesítmény nemcsak kínálatával emelkedik ki a hagyományos húsboltok közül, hanem a területének mintegy felét elfoglaló feldolgozó résszel is, ahol a vágáson kívül minden műveletet el tudnak végezni, és az itt előállított friss tőkehúsokat nagy hűtőkamrákban tárolják az eladásig. Az új áruházban a Pápai Hús teljes kínálata megvehető, de jóval több egy mintaboltnál, hiszen olyan húsokat és készterméket is árusít – akár a konkurensektől is –, amelyeket a cég nem dolgoz fel vagy állít elő.

Az új pápai boltunkra azt is kiírhatnánk, hogy „minden, ami hús”, hiszen az a célunk vele, hogy a minőségi hústermékeket kereső vásárlók egy helyen be tudják szerezni mindazt, amire szükségük van, legyen az sertés, marha baromfi vagy hal, frisshús vagy késztermék – mondja Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezetője.

Ezen felül meg tudják itt vásárolni a húsos ételekhez való tésztákat, fűszereket, savanyúságokat, valamint a Pápai Ízek vegán termékeit is. Az ügyvezető szerint a nagy élelmiszeráruházak ugyan az elmúlt évtizedekben háttérbe szorították a hagyományos húsboltokat, hentesüzleteket, de ez nem azt jelenti, hogy nincs rájuk szükség. Csupán arról van szó, hogy újra kell gondolni, mi az a minőség és kínálat, amit a vásárlók szeretnének.

A megújulásban a Pápai fontos szerepet szán a helyben fogyasztásnak. A húsbolton belüli „falatozóknak” is van hagyománya nálunk, és az elmúlt években a húsimádók újra felfedezték ezt a semmihez sem hasonlítható gasztronómiai műfajt, amelyet lehet magas színvonalon is művelni. A járványszabályok miatt ugyan a nyitáskor még nem lehet helyben fogyasztani az új húsboltban, de amint erre lehetőség lesz, sült kolbászt, hurkát és más klasszikus „hentesbolti” ételt is kínálnak majd.

A Pápai Hús az egyik legnagyobb frisshús-szállítója a hazai boltoknak, ezért az új áruházával példát is akar mutatni, hogyan lehet modernizálni ezt a kereskedelmi formát a korszerű technológiától kezdve a helyszíni feldolgozás módján, melegétel-kínálaton át a boltdizájnig. Szappanos Péter szerint minden húsipari cégnek fontos, hogy a kiskereskedelmi láncok mellett megtalálja az alternatív értékesítési lehetőségeket is, és az igényes vásárlók számára ilyenek lehetnek a kínálatukban, szolgáltatásaikban megújuló húsüzletek.

Az újjal együtt négy kereskedelmi egységet működtető Pápai Hús a tapasztalatok alapján megvizsgálja a további üzletnyitások lehetőségét, és mindenképpen szeretné bővíteni a szakmai és üzleti kapcsolatait a hazai húsboltokkal, hentesekkel.

Szappanos Péter elmondta, hogy az elmúlt évtizedekben több nehéz időszakot is átélő Pápai Hús a gyárat 2016-ben megvásárló tulajdonos elkötelezett támogatásával sikeres reorganizációt, termék- és technológiai fejlesztést hajtott végre, az idén kétmilliárd forintos beruházásból 26 új gépet vásárolt és üzemelt be. Mindezek eredményeként a járványügyi korlátozások ellenére is kiemelkedő forgalomra számít az ünnepi szezonban.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS