Mostantól XXXLutz áruházak várják a vásárlókat

2020. 10. 15., 19:00

Befejeződött az egykori Kika lakberendezési áruházak átalakítása. A lezárult márkaváltás révén mostantól az új tulajdonos, az XXXLutz nevén működnek tovább az üzletek – jelentették be a budaörsi XXXLutz Áruház ünnepélyes megnyitóján. A budaörsi áruház mellett a két budapesti, a győri, a debreceni és a pécsi áruház is megújult arculattal, óriási nyitási akciókkal várja a vásárlókat.

Lezárult a márkaváltás és a teljes külső-belső átalakulás: mostantól XXXLutz néven működnek tovább a Kika hazai üzletei. A hat magyarországi egységből álló hálózatot tavaly vásárolta meg az osztrák Signa cégcsoporttól a szintén osztrák XXXLutz cégcsoport, amely Magyarországon a Mömax és a Möbelix áruházakat is üzemelteti.

Az üzletek átadás-átvétele 2019 végén kezdődött meg, idén augusztusban pedig elindult az áruházak átalakítása is. Az átalakítási munkák, illetve a teljes márkaváltás folyamata mostanra zárult le. Október 15-től a két budapesti, a budaörsi, a győri, a debreceni és a pécsi áruház megújult arculattal, a bejáratánál pedig a márkára jellemző piros székkel, üzleteiben pedig óriási nyitási akciókkal várja a vásárlókat.

Bakó Ádám, az XXXLutz Lakberendezési Kft. beszerzési vezetője a budaörsi XXXLutz Áruház ünnepélyes megnyitóján a márkaváltásról elmondta: nagyon sok beszállítóval továbbra is kapcsolatban maradnak.

„Továbbra is nagy teret biztosítunk azoknak a magyar beszállítóknak, akikkel együtt dolgoztunk, és akikkel nagyon elégedettek vagyunk. Külön öröm, hogy ezt a cégcsoport osztrák központjában is támogatták” – mondta a beszerzési vezető.

Az XXXLutz cégcsoport hazai jelenlétével kapcsolatban kiemelte: a Möbelix áruházak a bevezető árszegmenst fedik le, míg a Mömax a fiatalos, trendi dolgokat kínálja a vásárlóknak.

„Ezeket kiegészítve az XXXLutz áruházak nagyon széles kínálatot biztosítanak, ami nemcsak a bútorok, hanem a lakáskiegészítő termékek terén is igaz” – tette hozzá.

Cseresnyés Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára kiemelte: sokatmondó és egyértelmű visszajelzés Magyarország üzleti és gazdasági környezetéről, hogy az 5,1 milliárd eurós árbevétele alapján a világ második legnagyobb bútorkereskedelmi láncának számító (13 országban 320 üzlettel rendelkező) XXXLutz cégcsoport bővíti magyarországi jelenlétét.

Hozzátette: a bővítés egy lendületes hazai kiskereskedelmi piacon történik, hiszen a szektor forgalma a járvány kitörése előtti 81 hónapban megszakítás nélkül folyamatosan bővült, majd a koronavírus támasztotta kihívásokból gyorsan talpra állt. „Az ágazat összességében további prosperálásra számíthat” – szögezte le.

Mag. Jürgen Schreder, az osztrák nagykövetség kereskedelmi tanácsosa kiemelte: az XXXLutz cégcsoport a mostani bővítéssel már 23 áruházat működtet az országban. „A Magyarországon 1999 óta jelen lévő cégcsoport mostani bővítése azt mutatja, hogy az XXXLutz számára Magyarország nagyon fontos piacot jelent” – mondta.

„Számunkra nem ismeretlen az XXXLutz cégcsoport, hiszen a Mömax már évek óta jelen van Budaörsön, és nagyon sok elégedett vásárlót tudhatnak maguk mögött” – mondta Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere, aki egyben boldog születésnapot is kívánt az XXXLutz-nak, hiszen a céget 75 évvel ezelőtt, 1945-ben alapították. „A cég filozófiájának középpontjában azóta is az elégedett vásárlók, a minőségi termékek, a széleskörű szolgáltatások és a jó ár/érték arány áll” – tette hozzá a polgármester.

A márkaváltás több hónapos munka eredménye, a hat üzlet az átalakítás idején mindvégig működött, amelynek során a teljes külső-belső átalakítás mellett új IT-rendszer kialakítása és beindítása is megtörtént.

A márkaváltás ellenére megmaradnak az üzletek választékában a kedvelt magyar márkák és a korábbi slágertermékek. A hazai áruházak eddig több mint negyven hazai beszállítóval dolgoztak, többségük továbbra is marad a szortimentben. Ilyen kiemelt partner például a Kanizsa Trend vagy a Naturtex. Az XXXLutz áruházakban ugyanakkor az új tulajdonos szélesebb beszállítói körének köszönhetően Magyarországon eddig ismeretlen prémium és saját márkás termékekkel bővül a választék és 15-20 százalékkal nő az azonnal elvihető áruk aránya.

A legtöbb fajta termék a legnagyobb, fővárosi és budaörsi áruházakban megtekinthető, de természetesen minden terméket meg lehet majd rendelni a vidéki üzletekből is. A megnövekedett kínálat tárolását a hálózat meglévő raktárai mellett egy Üllőn kialakított 17 ezer négyzetméteres raktár is támogatja.

Az áruházakban elérhető széles választék nem csak a vásárlók minőségibb kiszolgálása miatt fontos. Az XXXLutz hisz abban, hogy az online csatornák erősödése mellett a hagyományos offline kereskedelemnek továbbra is kiemelt szerepe van a lakberendezésben: a termékek kipróbálhatók, az eladók pedig tanácsadók.

A társaság nagy hangsúlyt fektet az egyedi rendelésű bútorokra, az üzletekben ehhez szakszerű segítséget is nyújtanak a vásárlók számára, akiknek így nem kell kompromisszumot kötniük, ha otthonuk kialakításáról van szó.

Az XXXLutz nem csak a választék terén hoz megújulást. A magyarországi üzletekben is elindul a Premium Card program, a márka európai hálózatában már nagy sikerrel működő törzsvásárlói rendszer. Ennek keretében az üzletláncnál a hónapról hónapra megújuló exkluzív ajánlatokon, limitált vásárlási lehetőségeken, nyereményjátékokon túl minden évben vásárlási utalvánnyal és születésnapi meglepetéssel honorálja majd a vásárlók hűségét. Emellett szolgáltatások széles körét biztosítják az üzletek a 3D tervezéstől a varráson át a kisteherautó bérlésig, a bútorok összeszereléséig.

Az újdonságok mellett az XXXLutz nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlók a korábbi vásárlásukhoz fűződő jogaikat megőrizzék, így az áruházakban eddig megrendelt termékek esetében továbbra is érvényben maradnak a garanciák, illetve az ügyfélszolgálat is készséggel áll rendelkezésre ezekben az ügyekben.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-24 11:05:00
A munkavállaló rendszerint a munkaidejében köteles a munkáltató rendelkezésére állni. Lehetséges azonban, hogy a munkáltató munkaidőn kívüli rendelkezésre állást írjon elő, amelynek egyik formája a készenlét. Dr. Szabó Gergely ügyvéd összefoglalója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS