Már lehet szavazni Az Ország Boltja verseny jelöltjeire

2022. 12. 07., 18:19

Idén már 12. alkalommal rendezi meg az Árukereső.hu Az Ország Boltja versenyt, amely az online vásárlási szezon legaktívabb időszakában a fogyasztók szavazatainak segítségével keresi az ország legnépszerűbb webshopjait. Az is kiderül majd, hogy a 2022-ben gyűjtött összes vásárlói értékelés alapján mely boltok bizonyulnak a legjobbaknak.

„Megtalálni a kiváló szolgáltatást nyújtó, valamint a legnépszerűbb webáruházakat!” – Az Árukereső.hu 2010-ben ezzel a céllal írta ki először Az Ország Boltja versenyt, amely az internetes közösség szavazataira és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékeléseire épül. A legtöbb hazai webshopot megmozgató megmérettetésen évről évre a magyarországi online piaci szektor alakításában és fejlődésében kulcsfontosságú szereplők teljesítenek a legjobban.

A szavazás kezdetének december eleji időzítése nem véletlen: aligha van alkalmasabb időszak annak eldöntésére, hogy melyik webshopot kedvelik vagy értékelik a legjobbra a hazai internetezők, mint a most kezdődő, karácsony előtti és utáni, online vásárlás szempontjából legaktívabb periódus.

Az Ország Boltja verseny legjobbjait 13 kategóriában (kategóriánként 1., 2. és 3. helyezett) a 2022-es évben érkezett összes vásárlói vélemény alapján hirdetik ki, és az ezek közül legjobb eredményt elérő webáruház nyeri el Az Ország Boltja címet. A megmérettetésben mindenki értékítélete számít, aki az év során vásárolt az adott webáruházban és kitöltött egy online kérdőívet, amelyben a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást, valamint a vásárlási élmény egyéb jellemzőit értékelte. Ebben a versenyben az Árukereső.hu-val partner webáruházak automatikusan vesznek részt.

Az elismerések mellett Az Ország Boltja cím elnyerője 500 000 forint PPC nyereményben részesül. Nemcsak Népszerűségi és Minőségi díjakért folyik a verseny, hanem egy Marketplace különdíjért is, amit idén a megmérettetést támogató partnere, a Visa ad át.

A népszerűségi versenyre az Árukereső.hu partnerein kívül más webshopok is ingyenesen nevezhetnek, a december 5. és 2023. január 24. közötti időszakban a vásárlók szavazatai alapján osztják ki az elismeréseket.

A hazai webáruházak egyik legrangosabb versenyének fő célja a biztonságos online vásárlás népszerűsítése. „Az Ország Boltját, valamint a minőségi és népszerűségi verseny kategóriáinak helyezettjeit is a valós fogyasztók választják, ez az elismerés pedig segít a potenciális vásárlók bizalmának elnyerésében. A közösség véleménye különösen fontos ebben az időszakban, amikor megnövekedett az online vásárlások száma. Az Ország Boltja elismerés egyformán segít megbízható webshopot választani azoknak, akik rendszeresen vásárolnak a neten, és azoknak is, akik még csak kezdőknek számítanak az online rendelések terén” – mondta Kinczel Mónika, az Árukereső.hu B2B Marketing Managere.

„Szintén fontos szempont, hogy a helyezések révén a versenyben résztvevő webáruházak is hasznos visszajelzésekhez jutnak saját megítélésüket illetően, és tovább tudják fejleszteni azt, ezáltal is fokozva a vásárlási élményt” – tette hozzá a szakember.

A tavalyi nyertesek itt tekinthetők meg.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS