Már lehet szavazni Az Ország Boltja verseny jelöltjeire

2022. 12. 07., 18:19

Idén már 12. alkalommal rendezi meg az Árukereső.hu Az Ország Boltja versenyt, amely az online vásárlási szezon legaktívabb időszakában a fogyasztók szavazatainak segítségével keresi az ország legnépszerűbb webshopjait. Az is kiderül majd, hogy a 2022-ben gyűjtött összes vásárlói értékelés alapján mely boltok bizonyulnak a legjobbaknak.

„Megtalálni a kiváló szolgáltatást nyújtó, valamint a legnépszerűbb webáruházakat!” – Az Árukereső.hu 2010-ben ezzel a céllal írta ki először Az Ország Boltja versenyt, amely az internetes közösség szavazataira és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékeléseire épül. A legtöbb hazai webshopot megmozgató megmérettetésen évről évre a magyarországi online piaci szektor alakításában és fejlődésében kulcsfontosságú szereplők teljesítenek a legjobban.

A szavazás kezdetének december eleji időzítése nem véletlen: aligha van alkalmasabb időszak annak eldöntésére, hogy melyik webshopot kedvelik vagy értékelik a legjobbra a hazai internetezők, mint a most kezdődő, karácsony előtti és utáni, online vásárlás szempontjából legaktívabb periódus.

Az Ország Boltja verseny legjobbjait 13 kategóriában (kategóriánként 1., 2. és 3. helyezett) a 2022-es évben érkezett összes vásárlói vélemény alapján hirdetik ki, és az ezek közül legjobb eredményt elérő webáruház nyeri el Az Ország Boltja címet. A megmérettetésben mindenki értékítélete számít, aki az év során vásárolt az adott webáruházban és kitöltött egy online kérdőívet, amelyben a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást, valamint a vásárlási élmény egyéb jellemzőit értékelte. Ebben a versenyben az Árukereső.hu-val partner webáruházak automatikusan vesznek részt.

Az elismerések mellett Az Ország Boltja cím elnyerője 500 000 forint PPC nyereményben részesül. Nemcsak Népszerűségi és Minőségi díjakért folyik a verseny, hanem egy Marketplace különdíjért is, amit idén a megmérettetést támogató partnere, a Visa ad át.

A népszerűségi versenyre az Árukereső.hu partnerein kívül más webshopok is ingyenesen nevezhetnek, a december 5. és 2023. január 24. közötti időszakban a vásárlók szavazatai alapján osztják ki az elismeréseket.

A hazai webáruházak egyik legrangosabb versenyének fő célja a biztonságos online vásárlás népszerűsítése. „Az Ország Boltját, valamint a minőségi és népszerűségi verseny kategóriáinak helyezettjeit is a valós fogyasztók választják, ez az elismerés pedig segít a potenciális vásárlók bizalmának elnyerésében. A közösség véleménye különösen fontos ebben az időszakban, amikor megnövekedett az online vásárlások száma. Az Ország Boltja elismerés egyformán segít megbízható webshopot választani azoknak, akik rendszeresen vásárolnak a neten, és azoknak is, akik még csak kezdőknek számítanak az online rendelések terén” – mondta Kinczel Mónika, az Árukereső.hu B2B Marketing Managere.

„Szintén fontos szempont, hogy a helyezések révén a versenyben résztvevő webáruházak is hasznos visszajelzésekhez jutnak saját megítélésüket illetően, és tovább tudják fejleszteni azt, ezáltal is fokozva a vásárlási élményt” – tette hozzá a szakember.

A tavalyi nyertesek itt tekinthetők meg.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-12 21:10:35
Csak a személyre szabott és élményalapú munkahelyek képesek hosszú távon megtartani az értékes munkaerőt – hangzott el a FIVOSZ hétfői HR-konferenciáján, ahol panelbeszélgetésen keresték a választ arra, hogy milyen az ideális munkahely 2024-ben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS