Így segíti a kisvállalatokat a CIB Bank és a METRO

2021. 10. 04., 14:30

A kisvállalkozások üzletmenetét támogatja az a stratégiai partnerszerződés, amely a CIB Bank és a METRO Kereskedelmi Kft. között jött létre. Az együttműködés révén az érintett vállalkozások jelentős előnyök mellett vehetik igénybe a CIB Bank pénzügyi szolgáltatásait az innovatív digitális csatornákon keresztül.

Stratégiai partneri megállapodást írt alá a CIB Bank és a magyarországi METRO áruházlánc. Az együttműködés lényege, hogy az áruházlánc kiemelt – METRO applikációval rendelkező – partnerei számára a CIB Bank kedvező számlavezetési, hitel, és kártyaelfogadói ajánlatot biztosít a megjelölt vállalkozói számlacsomagok valamelyikének igénybevétele esetén.

A METRO PARTNER+ program azzal a céllal született meg, hogy speciális szolgáltatásokat és kedvezményeket nyújtson a nagykereskedelmi áruházlánc lojális, professzionális ügyfelei számára. A METRO PARTNER+ programhoz csak digitálisan lehet csatlakozni. A program segítséget nyújt a digitalizációban, miközben hozzájárul a programhoz csatlakozók terheinek csökkentéséhez is.

Halasztott fizetés és megannyi szolgáltatás mellett, a résztvevő partnerek az éves díj ellenében kedvezményben részesülnek az áruházlánc gasztro képzéseiből, igényt tarthatnak áruházi rádiós reklámanyagok lejátszására és szakértői tanácsadásra is.

A pénzintézet és az nagykereskedelmi áruházlánc megállapodása már a teljes CIB Együttműködési Kedvezménycsomagra vonatkozik, amely magában foglalja a CIB Partner Start, CIB Partner Medium és a CIB Partner Maximum vállalkozói számlacsomagot, ezért széles körben, a legkisebb egyéni vállalkozástól az egymilliárd forint éves nettó árbevételű cégekig biztosít kedvező feltételeket az egyes banki szolgáltatásoknál.

Az áruházlánc és a pénzintézet vállalkozókat támogató együttműködése nem újkeletű: 2017 októbere és 2018 augusztusa között – a jelenleginél szűkebb keretek között – már volt példa hasonlóra: az akkori együttműködés a kisebb vállalkozásokat szólította meg azáltal, hogy a CIB Partner Start Vállalkozói Számlacsomagra vonatkoztak a kedvezmények.

„A METRO és a CIB Bank a magyar vállalkozások természetes szövetségese, a megállapodásunk pedig egy fontos lépés abba az irányba, hogy valódi, napi szinten is érzékelhető módon támogassuk a kisvállalkozásokat. Magas színvonalú szolgáltatásainkra nyújtott kedvezmények mellett professzionális és támogató hozzáállást nyújtunk, amit már megszoktak tőlünk a vállalkozó ügyfeleink. Legyen szó akár egyéni vállalkozóról, akár milliárdos árbevételű vállalatról, ez az együttműködés mindenkinek kínál előnyöket. A kedvezmények a digitális szolgáltatások használatára ösztönzik a vállalkozásokat, amely a CIB Bank számára stratégiai cél” – nyilatkozta az együttműködési megállapodás aláírását követően Fetter István, a CIB Bank Kisvállalati Divíziójának vezetője.

„A METRO PARTNER+ program kialakításánál egy exkluzív szolgáltatási csomag bevezetése volt a célunk professzionális ügyfeleink számára. A banki szolgáltatások mellett például kedvezményes mobilszolgáltatással, elsőbbségi ügyintézéssel és kedvezményes képzésekkel is támogatjuk partnereinket. Nagyon örülünk, hogy a CIB Bankkal egy újabb vállalkozókat támogató együttműködést tudunk indítani, melynek keretein belül meg tudjuk valósítani a közös céljainkat. A stratégiai megállapodásunknak köszönhetően a METRO PARTNER+ program megannyi előnye mellett olyan számlavezetési és hitelkonstrukciós csomagokkal is tudunk a partnereink számára szolgálni, amelyek segítik a mindennapi pénzügyeiket” – tette hozzá Dudás Péter, a METRO pénzügyi és számviteli osztályvezetője.

(A fotón: Fetter István és Dudás Péter)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS