Nemzetközi kutatást készített az Ipsos, amelyben a prémium márkák járvány alatti növekedési lehetőségeire keresték a választ a fogyasztók preferenciáinak tükrében.
Habár a fogyasztók viselkedése markánsan megváltozott a járvány idején, alapvető motivációik és értékrendszerük nem. Az egyik ilyen alapvető motiváció a fogyasztásból származó örömteli élmények utáni vágy – olvasható a Kreatív Online-on.
Míg a fogyasztók többsége törekszik az összkiadásuk csökkentésére, sokan továbbra is költeni fognak a megfizethetőnek tartott élvezeti cikkekre. Azok a prémium márkák, amelyek sikeresen pozícionálják magukat, növelhetik is eladásaikat.
A prémium márkák által nyújtott apró örömök jelentősége felértékelődik ezekben a kihívásokkal teli időkben.
Elengedhetetlen annak megállapítása, hogy az adott márka melyik piacon és melyik fogyasztói szegmens számára minősül megfizethető élvezeti cikknek.
A megfelelő marketing stratégia kialakítása az adott márka megfizethető élvezeti cikként való pozicionálásával, vagy új termékek kifejlesztésével.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.