Nemzetközi kutatást készített az Ipsos, amelyben a prémium márkák járvány alatti növekedési lehetőségeire keresték a választ a fogyasztók preferenciáinak tükrében.
Habár a fogyasztók viselkedése markánsan megváltozott a járvány idején, alapvető motivációik és értékrendszerük nem. Az egyik ilyen alapvető motiváció a fogyasztásból származó örömteli élmények utáni vágy – olvasható a Kreatív Online-on.
Míg a fogyasztók többsége törekszik az összkiadásuk csökkentésére, sokan továbbra is költeni fognak a megfizethetőnek tartott élvezeti cikkekre. Azok a prémium márkák, amelyek sikeresen pozícionálják magukat, növelhetik is eladásaikat.
A prémium márkák által nyújtott apró örömök jelentősége felértékelődik ezekben a kihívásokkal teli időkben.
Elengedhetetlen annak megállapítása, hogy az adott márka melyik piacon és melyik fogyasztói szegmens számára minősül megfizethető élvezeti cikknek.
A megfelelő marketing stratégia kialakítása az adott márka megfizethető élvezeti cikként való pozicionálásával, vagy új termékek kifejlesztésével.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.