Nemzetközi kutatást készített az Ipsos, amelyben a prémium márkák járvány alatti növekedési lehetőségeire keresték a választ a fogyasztók preferenciáinak tükrében.
Habár a fogyasztók viselkedése markánsan megváltozott a járvány idején, alapvető motivációik és értékrendszerük nem. Az egyik ilyen alapvető motiváció a fogyasztásból származó örömteli élmények utáni vágy – olvasható a Kreatív Online-on.
Míg a fogyasztók többsége törekszik az összkiadásuk csökkentésére, sokan továbbra is költeni fognak a megfizethetőnek tartott élvezeti cikkekre. Azok a prémium márkák, amelyek sikeresen pozícionálják magukat, növelhetik is eladásaikat.
A prémium márkák által nyújtott apró örömök jelentősége felértékelődik ezekben a kihívásokkal teli időkben.
Elengedhetetlen annak megállapítása, hogy az adott márka melyik piacon és melyik fogyasztói szegmens számára minősül megfizethető élvezeti cikknek.
A megfelelő marketing stratégia kialakítása az adott márka megfizethető élvezeti cikként való pozicionálásával, vagy új termékek kifejlesztésével.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az Országos Atomenergia Hivatal jóváhagyta a paksi atomerőmű-beruházás során „az első beton öntéséhez szükséges előzetes biztonsági jelentést”, ami a projekt újabb fontos lépése – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.