Hogyan lehet több prémium terméket eladni válság idején?

2020. 08. 07., 12:15

Nemzetközi kutatást készített az Ipsos, amelyben a prémium márkák járvány alatti növekedési lehetőségeire keresték a választ a fogyasztók preferenciáinak tükrében.

Habár a fogyasztók viselkedése markánsan megváltozott a járvány idején, alapvető motivációik és értékrendszerük nem. Az egyik ilyen alapvető motiváció a fogyasztásból származó örömteli élmények utáni vágy – olvasható a Kreatív Online-on.

Míg a fogyasztók többsége törekszik az összkiadásuk csökkentésére, sokan továbbra is költeni fognak a megfizethetőnek tartott élvezeti cikkekre. Azok a prémium márkák, amelyek sikeresen pozícionálják magukat, növelhetik is eladásaikat.

 A prémium márkák által nyújtott apró örömök jelentősége felértékelődik ezekben a kihívásokkal teli időkben.

Elengedhetetlen annak megállapítása, hogy az adott márka melyik piacon és melyik fogyasztói szegmens számára minősül megfizethető élvezeti cikknek.

A megfelelő marketing stratégia kialakítása az adott márka megfizethető élvezeti cikként való pozicionálásával, vagy új termékek kifejlesztésével.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS