Egyedülálló, hosszan tartó fertőtlenítőszert vet be a vírusok ellen a Westend

2021. 05. 17., 10:45

A hazai bevásárlóközpontok közül a Westendben alkalmazták először Magyarországon a ZOONO antimikrobiális védelemmel foglalkozó cég járványkórházakban is használt fertőtlenítőszerét. A fertőtlenítés és a felületkezelés május 12-én éjszaka zajlott, csaknem 8 órán keresztül, és a hagyományos eljárásokhoz képest sokkal tovább, akár 30 napon keresztül nyújt védelmet. A bevásárlóközpont tavaly elsők között szerezte meg a svéd Safe Asset Group által kiadott COVID-megfelelőségi tanúsítványt.

A Westend a koronavírus-járvány kezdete óta még nagyobb figyelmet fordít a fertőtlenítésre és a biztonságra. 2021 májusában a hazai bevásárlóközpontok közül elsőként alkalmazta a ZOONO által kifejlesztett fertőtlenítési eljárást. Az egyedi technológia olyan réteget képez a felületeken, amely képes azonnal elpusztítani az azzal érintkező kórokozókat, így a hagyományos fertőtlenítőszerek pár napos védelme helyett sokkal hosszabban, akár 30 napon keresztül véd – mindezt alkohol és káros vegyi anyagok nélkül.

A bevásárlóközpont tavaly Magyarországon elsők között szerezte meg a svéd Safe Asset Group által kiadott COVID-megfelelőségi tanúsítványt, amelyet a nemzetközi biztonsági előírásokat maximálisan betartó intézmények kaphatják meg.

„A Westend folyamatosan dolgozik azon, hogy a legmodernebb eszközökkel és technológiával nyújtson egészségügyi szempontból is biztonságos környezetet a látogatóknak és az ott dolgozóknak. Éppen ezért nem volt kérdés, hogy megkeressük a ZOONO csapatát, hogy nemzetközi szinten is egyedülálló fertőtlenítőszerük segítségével közösen tegyünk még többet a biztonságos vásárlásért” – mondta Kovács Orsolya, a Westend marketingigazgatója.

A ZOONO külföldön és belföldön is bizonyította már hatékonyságát, itthon többek között a kiskunhalasi járványkórházban is. Termékei hosszútávú és környezetbarát védekezési lehetőséget jelentenek sűrűn látogatott helyszíneken is, így óriási segítséget és erőforrás-megtakarítást jelentenek a jelenlegi járványhelyzetben.

„A ZOONO egy olyan formula, amely az összes ma ismert kórokozóval szemben hatékony védelmet nyújt, miközben nem tartalmaz emberre és állatokra veszélyes toxinokat, alkoholt és kémiai vegyszereket. Ehelyett fizikai úton pusztítja el a kórokozókat. Ezzel az eljárással 30 napig tartó védelmet tudunk elérni hagyományos takarítás mellett, ezért elegendő havonta csak egyszer időt és energiát áldozni a baktérium- és vírusmentes környezet kialakítására” – mondta a felületkezelésről Pammer Norbert, a ZOONO Hungary ügyvezetője.

A fertőtlenítőszer a Westend látogatók számára is elérhető kézfertőtlenítő formájában a ZOONO Millennium udvar mellett található pultjánál. Az alkoholmentes termék rendszeres kézmosás mellett is 24 órás védelmet nyújt a bőrfelületen.

A Westend továbbra is kéri az érkezőket, hogy tartsák be a járványügyi előírásokat, figyeljenek és vigyázzanak egymás egészségére, hiszen csak így térhetünk vissza fokozatosan és biztonságban a járvány előtti életünkbe! A bevásárlóközpont kiemelten ügyel arra, hogy az épületben megtartható legyen a legalább másfél méteres távolság, és az áprilisban megnyílt, Ferdinánd híd és Váci út felőli ételteraszokat is a járványügyi előírásokat figyelembe véve alakította ki.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS