Egyedülálló, hosszan tartó fertőtlenítőszert vet be a vírusok ellen a Westend

2021. 05. 17., 10:45

A hazai bevásárlóközpontok közül a Westendben alkalmazták először Magyarországon a ZOONO antimikrobiális védelemmel foglalkozó cég járványkórházakban is használt fertőtlenítőszerét. A fertőtlenítés és a felületkezelés május 12-én éjszaka zajlott, csaknem 8 órán keresztül, és a hagyományos eljárásokhoz képest sokkal tovább, akár 30 napon keresztül nyújt védelmet. A bevásárlóközpont tavaly elsők között szerezte meg a svéd Safe Asset Group által kiadott COVID-megfelelőségi tanúsítványt.

A Westend a koronavírus-járvány kezdete óta még nagyobb figyelmet fordít a fertőtlenítésre és a biztonságra. 2021 májusában a hazai bevásárlóközpontok közül elsőként alkalmazta a ZOONO által kifejlesztett fertőtlenítési eljárást. Az egyedi technológia olyan réteget képez a felületeken, amely képes azonnal elpusztítani az azzal érintkező kórokozókat, így a hagyományos fertőtlenítőszerek pár napos védelme helyett sokkal hosszabban, akár 30 napon keresztül véd – mindezt alkohol és káros vegyi anyagok nélkül.

A bevásárlóközpont tavaly Magyarországon elsők között szerezte meg a svéd Safe Asset Group által kiadott COVID-megfelelőségi tanúsítványt, amelyet a nemzetközi biztonsági előírásokat maximálisan betartó intézmények kaphatják meg.

„A Westend folyamatosan dolgozik azon, hogy a legmodernebb eszközökkel és technológiával nyújtson egészségügyi szempontból is biztonságos környezetet a látogatóknak és az ott dolgozóknak. Éppen ezért nem volt kérdés, hogy megkeressük a ZOONO csapatát, hogy nemzetközi szinten is egyedülálló fertőtlenítőszerük segítségével közösen tegyünk még többet a biztonságos vásárlásért” – mondta Kovács Orsolya, a Westend marketingigazgatója.

A ZOONO külföldön és belföldön is bizonyította már hatékonyságát, itthon többek között a kiskunhalasi járványkórházban is. Termékei hosszútávú és környezetbarát védekezési lehetőséget jelentenek sűrűn látogatott helyszíneken is, így óriási segítséget és erőforrás-megtakarítást jelentenek a jelenlegi járványhelyzetben.

„A ZOONO egy olyan formula, amely az összes ma ismert kórokozóval szemben hatékony védelmet nyújt, miközben nem tartalmaz emberre és állatokra veszélyes toxinokat, alkoholt és kémiai vegyszereket. Ehelyett fizikai úton pusztítja el a kórokozókat. Ezzel az eljárással 30 napig tartó védelmet tudunk elérni hagyományos takarítás mellett, ezért elegendő havonta csak egyszer időt és energiát áldozni a baktérium- és vírusmentes környezet kialakítására” – mondta a felületkezelésről Pammer Norbert, a ZOONO Hungary ügyvezetője.

A fertőtlenítőszer a Westend látogatók számára is elérhető kézfertőtlenítő formájában a ZOONO Millennium udvar mellett található pultjánál. Az alkoholmentes termék rendszeres kézmosás mellett is 24 órás védelmet nyújt a bőrfelületen.

A Westend továbbra is kéri az érkezőket, hogy tartsák be a járványügyi előírásokat, figyeljenek és vigyázzanak egymás egészségére, hiszen csak így térhetünk vissza fokozatosan és biztonságban a járvány előtti életünkbe! A bevásárlóközpont kiemelten ügyel arra, hogy az épületben megtartható legyen a legalább másfél méteres távolság, és az áprilisban megnyílt, Ferdinánd híd és Váci út felőli ételteraszokat is a járványügyi előírásokat figyelembe véve alakította ki.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS