Belvárosi nyitással újít a JYSK

2021. 08. 26., 13:00

Első nagy területű, 900 négyzetméteres belvárosi áruházát nyitotta meg a JYSK üzletlánc Budapesten, a Bajcsy-Zsilinszky úton. A dán cég a koronavírus-járvány ellenére is terjeszkedik: jelenleg 88 fizikai üzletük van, ezekből az idei pénzügyi évben négyet nyitottak, a következőben pedig további hármat terveznek. A JYSK Magyarországon több mint 800 embert foglalkoztat, és Ecseren épül a cég régiós logisztikai központja is.

Folyamatosak az üzletnyitások a JYSK boltláncnál. A dán cég a koronavírus-járvány kitörése óta is folyamatosan nyit üzleteket a fővárosban és vidéken egyaránt. A 2019/2020-as pénzügyi évben három új JYSK-üzlet nyílt, és 10 újult meg, az idei, 2020/2021-es, még nem lezárt üzleti évben a JYSK a Balatonon is megjelent, így elérhető már Balatonlellén, de Hajdúnánáson és Pécsett is új üzlettel jelentkeztek.

Augusztus 26-án Budapesten, a Bazilikától nem messze nyílik az új áruház.

900 négyzetméteren a belváros közepén

„A Bajcsy-Zsilinszky út 31-33. alatt található, 900 négyzetméteres áruházunk azért is különleges, mert abszolút belvárosi a lokáció. A belvárosban eddig jellemzően csak kisebb területű üzletekkel, úgynevezett city store-okkal voltunk jelen. Bízunk benne, hogy így közelebb tudjuk hozni a JYSK-öt a vásárlókhoz és a belvárosban élők széles választékkal találkozhatnak, anélkül, hogy ehhez távolabbra kellene utazniuk. Egyébként azt látjuk, hogy az online vásárlások felpörgése mellett jelentős az igény a fizikai boltokra, főleg a bútorok, matracok vásárlásánál, így szeptember 17-én például az Etele Plázában nyílik a következő üzletünk” – mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős country managere.

Megújul az üzletek nagy része, jön a régiós logisztikai központ

A szakember hozzátette, hogy a Bajcsy-Zsilinszky úton található üzlet a legújabb 3.0 koncepció alapján épült, ebből Magyarországon még csak pár található. Ezek az áruházak nagyobb alapterületűek és több berendezett szobabelső is várja az érdeklődőket. Az új áruházak mellett a jövőben a meglévő üzleteit is folyamatosan átépíti a JYSK a 3.0-ás koncepció szerint, ez azt jelenti, hogy a jelenleg működő 88 üzletből 65 alakul majd át. A vállalat Magyarországon a következő 3 év alatt pedig 12 új áruháznyitást tervez, ami áruházanként további 7-8 új munkahelyet jelent majd.

Többek között az üzletnyitások révén a JYSK Magyarországon 32 munkahelyet teremtett az idén, a létszám pedig a pandémia alatt sem csökkent, és jelenleg több mint 800 embert foglalkoztatnak. Ecseren épül a cég új logisztikai központja, amely szintén számos – közel 300 – új munkahelyet teremt majd. A régiós központ várhatóan 2022 közepére készül el. A raktár Magyarország, Csehország, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina és Szerbia vásárlóit és áruházait szolgálja majd ki.

A JYSK a 2020 szeptemberétől 2021 augusztusáig tartó üzleti évben is kétszámjegyű árbevétel-növekedésre számít, a társaság nettó árbevétele pedig az előző üzleti évben 13,1 százalékkal, 51,4 milliárd forintra nőtt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-17 09:40:00
2024 első negyedévében 2500 darab új internetes elfogadóhely jött létre, az összes átutalásnak pedig a 78,1 százalékát indították internet- vagy mobilbankon keresztül; a kártyás vásárlások száma 11,5, százalékkal nőtt éves összevetésben, a fizetési kártyákkal elkövetett visszaélések száma 28,5 százalékkal meghaladta az előző negyedévit – tájékoztatott az MNB.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A só fontos. Ismerjük a királylány meséjét, tudjuk milyen, ha nincs az ételben. Azon túl, hogy legyen kéznél, normális esetben nem tulajdonítunk nagy jelentőséget neki. Sima fehér kristályok, belecsippentünk, szórjuk, főzünk vagy eszünk tovább.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS