Applikáció segíti a beléptetést a MediaMarkt áruházaiban

2021. 04. 08., 19:00

A 144/2021-es kormányrendelet értelmében április 7-én újranyitottak a MediaMarkt áruházai is. A műszaki áruházlánc áruval feltöltött, fertőtlenített üzletekkel várja a vásárlókat. Az áruházakban maximalizálták az egyidőben bent tartózkodó látogatók számát, a zökkenőmentes beléptetést egy applikáció is segíti.

Az április 6-án a Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet értelmében a március 8-a óta zárva tartó üzletek újfajta, négyzetméter alapú szabályok mentén újra kinyithatnak.

A MediaMarkt 32 áruháza április 7-től a korábban megszokott nyitvatartási időben fogadja a vásárlókat. Az érvényben lévő rendelkezéseknek megfelelően 10 négyzetméterenként egy látogató tartózkodhat majd az üzletekben, amibe nem számítanak bele a 14 éven aluliak, a 65 éven felüliek és a fogyatékossággal élő személyek segítői. Az áruházakba való beléptetést a MediaMarkt kollégái a legtöbb áruházban egy applikáció segítségével is szabályozzák.

„Arra számítunk, hogy az átmeneti boltzár feloldásával a fizikai áruházak forgalma heteken belül visszaáll a lezárást megelőző szintre. A vásárlók nagy részének továbbra is fontos, hogy a vásárlást megelőzően személyesen meggyőződjenek a termékek minőségéről, illetve a szaktanácsadók segítségét kérve döntsenek – mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezető igazgatója. A vezető kiemelte, hogy vásárlóik és kollégáik egészsége érdekében az eladótereket rendszeresen fertőtlenítik.

A pár héten át tartó, most véget érő boltzár alatt a megszokotthoz képest sokkal több játékkonzol és szoftver, okostévé, valamint notebook és kiegészítő (pl. webkamera, fülhallgató, nyomtató) fogyott. Utóbbiak számítottak egyébként – a digitális oktatásra való újbóli átállás következtében – a március 8-iki lezárás előtti hétvége slágertermékének is.

Szilágyi emlékeztetett rá, hogy a boltzár előtti hétvégén az áruházi forgalom megháromszorozódott, és a MediaMarkt webáruházában is 70 százalékkal nőtt a látogatószám. A nyitás után a forgalomban ennél sokkal kiegyensúlyozottabb változásra számít a vezető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS