A törzsvásárlói programok időről időre megújulnak, egyre inkább személyre szabottak lesznek. Ezek a programok technikájukban, rendszerükben és szolgáltatásaikban eltérnek egymástól.
A törzsvásárlói rendszer az egyik legnépszerűbb marketingeszköz, mert növeli a forgalmat, segít a vásárlói lojalitás kialakításában és a vevők megtartásában – írja az Élelmiszer Online.
Tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak az élelmiszerüzlethez, ahol vásárolni szoktak, míg az európaiak átlagosan csak heten.
A magyar vásárlók közel háromnegyede jobban szeret vásárolni ott, ahol hűségprogramot is kínálnak. A kiskereskedők hűségprogramjaiban leginkább az ajándék terméket és az árengedményeket kedvelik a fogyasztók – állapítja meg a Nielsen 63 országban, köztük Magyarországon végzett felmérése.
A kereskedők rendszerint promóciókkal igyekeznek bővíteni fogyasztói bázisukat. A magyar vásárlók kifejezetten árérzékenyek és promóciókeresők. A válaszolók háromnegyede nevezte meg elsődleges vonzerőnek az árkedvezményt. A pontgyűjtést vagy a második terméket ingyen kínáló akció a vásárlók negyedét ösztönzi.
A drogériáknál kiemelten fontos a hűségkártya: tavaly a fogyasztók 74 százaléka jelezte, hogy ez a legfontosabb boltválasztási szempont.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.