A hűségkártya eldöntheti a boltválasztás kérdését a magyaroknál

2018. 12. 11., 13:32

A törzsvásárlói programok időről időre megújulnak, egyre inkább személyre szabottak lesznek. Ezek a programok technikájukban, rendszerükben és szolgáltatásaikban eltérnek egymástól.

A törzsvásárlói rendszer az egyik legnépszerűbb marketingeszköz, mert növeli a forgalmat, segít a vásárlói lojalitás kialakításában és a vevők megtartásában – írja az Élelmiszer Online.

Tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak az élelmiszerüzlethez, ahol vásárolni szoktak, míg az európaiak átlagosan csak heten.

A magyar vásárlók közel háromnegyede jobban szeret vásárolni ott, ahol hűségprogramot is kínálnak. A kiskereskedők hűségprogramjaiban leginkább az ajándék terméket és az árengedményeket kedvelik a fogyasztók – állapítja meg a Nielsen 63 országban, köztük Magyarországon végzett felmérése.

A kereskedők rendszerint promóciókkal igyekeznek bővíteni fogyasztói bázisukat. A magyar vásárlók kifejezetten árérzékenyek és promóciókeresők. A válaszolók háromnegyede nevezte meg elsődleges vonzerőnek az árkedvezményt. A pontgyűjtést vagy a második terméket ingyen kínáló akció a vásárlók negyedét ösztönzi.

A drogériáknál kiemelten fontos a hűségkártya: tavaly a fogyasztók 74 százaléka jelezte, hogy ez a legfontosabb boltválasztási szempont.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS