A Magyar Telekom volt vezére áll a Microsoft Magyarország élére

2019. 02. 18., 16:30

Christopher Mattheisent nevezték ki a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatójának. A pozíciót 2019. március 4-től tölti be, és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét.

Az elmúlt több mint két évtizedben Christopher Mattheisen a telekommunikációs és informatikai szektorban dolgozott vezető beosztásban.

Karrierje a hazai Westell 900-nál indult, majd marketing, értékesítési és stratégiai területekért felelt európai mobil szolgáltatóknál; többek között Lengyelországban az ERA GSM-nél, a MédiaOne International-nál, a BT Cellnet-nél (O2), illetve két informatikai startupnál az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban.

Christopher Mattheisen 2002-ben tért vissza Magyarországra, hogy átvegye a Magyar Telekom vezetékes üzletágának vezetését. 2006-ban vezérigazgatóvá nevezték ki, majd 12 éven át sikeresen vezette a céget.

„Nagy izgalommal csatlakozom a Microsoft csapatához. A felhő, a big data, a dolgok internete, a mesterséges intelligencia, de még a kiterjesztett- vagy a virtuális valóság is mára a technológia fejlődésének meghatározói, a Microsoft pedig mindegyik területen vezető szerepet tölt be. Új pozíciómban arra fogok törekedni, hogy a magyar vállalkozások és szervezetek maximálisan kiaknázhassák az ezekben a technológiákban rejlő lehetőségeket” – nyilatkozta kinevezése kapcsán Christopher Mattheisen.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-07 18:07:00
A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az IKEA, a Masterplast, a Richter, a Spar és a Tesco érdemelte ki az Effekt 2030 díjat, az Aldi és a Vodafone különdíjat nyert, a Körber pedig megszerezte a közönségdíjat. A nyertesek az Effekteam október 7-én megrendezett ESG konferenciájának keretében vehették át a szakmai elismeréseket.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS