Hárommilliárd forintos állami megbízást teljesített a Delta Csoport

2019. 11. 27., 11:00

Több mint 15 ezer informatikai eszközt – laptopokat, projektorokat, routereket – szállított le idén a Delta Csoport az ország 1500 Digitális Jólét Pontjára. A Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség 3,2 milliárd forint értékben kötött szerződést a vállalattal közösségi internet-hozzáférési pontok felszerelésére és beüzemelésére.

Sikeresen lezárult a kormányzat közösségi internet-hozzáférési pontok fejlesztésével, valamint szolgáltatási portfóliójuk bővítésével kapcsolatos, európai uniós pályázati forrásból megvalósuló projektje. Az elsősorban kistelepüléseken létrehozott „Digitális Jólét Pontok” célja, hogy helyet biztosítsanak a digitális írástudás fejlesztéséhez, illetve az elektronikus ügyintézéshez. A Digitális Jólét Pontok kialakítása egyedülálló kormányzati projekt mind a széles földrajzi lefedettség, mind a komplexitás tekintetében.

A projektet vezető Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) a Delta Csoportot egy közbeszerzési eljárás nyerteseként bízta meg az informatikai eszközök – pontonként 3 laptop, 2 tablet, 2 telefon, multifunkciós nyomtató, router, valamint beltéri és kültéri WiFi-hozzáférési pont – telepítésével.

A vállalat egy év alatt több mint 15 ezer eszközt szerzett be és szállított le országszerte; 1500 közintézmény pályázott, és mindenhol sikeresen megtörtént a telepítés. A Delta Csoport 24 hónapos garancia biztosítását is vállalta az eszközökre országos szervízhálózata segítségével.

A KIFÜ – amely Magyarország legnagyobb informatikai megrendelője – és a Delta Csoport között létrejött szerződés összeértéke több mint 3,2 milliárd forint volt.

„Komoly logisztikai kihívást jelentett a projekt megvalósítása: 1500, eltérő adottságokkal rendelkező helyszínen kellett informatikai infrastruktúrát kialakítanunk, illetve a helyi internetszolgáltatók sajátosságait integrálni egy központi menedzsment rendszerbe. Az elmúlt években több sikeres projektet bonyolítottunk le a KIFÜ-vel, és a Delta csapata ezúttal is jól vette az akadályokat” – nyilatkozta Szűr Krisztián, a Delta Csoport technológiai vezetője.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-01-13 20:10:00
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS