Erősödik a GuideVision európai ügyfélportfóliója

Erősödik a GuideVision európai ügyfélportfóliója
2021. 11. 29., 09:15

A Daimlerrel kötött megállapodás az európai elsőség felé vezető utat nyitotta meg. A GuideVision budapesti irodája 25 százalékos létszámbővülést tervez.

GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít az IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. A 2014-ben alapított GuideVision a ServiceNow egyik vezető partnere Európában, tevékenysége kizárólag erre a platformra összpontosul. Képviseletei megtalálhatók Prágában, Budapesten, Varsóban, Helsinkiben, Münchenben, Londonban és Stockholmban. Második irodájukat 2015-ben Budapesten nyitották meg. A vállalat sikeresen lebonyolított projektjeinek száma mára jóval meghaladja a félezret szerte Európában. A GuideVision nemcsak Csehországban, hanem Magyarországon és egész Európában egyre ismertebb és elismertebb vállalat az IT-tanácsadói szektorban.

A GuideVision a ServiceNow felhő alapú szolgáltatási platformra szakosodott (ServiceNow Elite Partner). Jelenleg igen kevés olyan cég működik Európában, amelynek szakemberei ezzel a platformmal, valamint a vállalati folyamatok és ­– általában – a szolgáltatások digitalizálásával kapcsolatban hasonlóan mélyreható szaktudással büszkélkedhetnek. Mivel a GuideVision már az Infosys része, a vállalat a megszerzett szakértelmét rendkívül magas presztízsű megbízások elnyerése érdekében tudja mozgósítani.

Előnyös szövetség: A német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. A GuideVision feladata a Daimler globális informatikai szolgáltatásainak a ServiceNow platformmal történő integrációja. A Daimler csoport teljes kiszolgálása méretben nagyságrendekkel kiemelkedik a projektek közül.

A vállalat fennállása óta több mint 500 sikeres projektet menedzselt. Jelenleg az Infosys-szel közös projektek a GuideVision kapacitásának körülbelül 25 százalékát teszik ki, és ez a részarány állandóan növekszik. Az együttműködés kezdete óta eltelt egyetlen év alatt összesen 17 projekt indult, amelyekben a két vállalat összesen 12 ügyfelet szolgál ki (számos különböző egyéb ügyfél mellett). További előnyként említendő az Infosys ESM Café szolgáltatáscsomagjának bővítése a GuideVision SnowMirror nevű termékével. Mindezeknek köszönhetően az előfizetések száma az előző évvel összevetve 20 százalékkal emelkedett. „Szeretnénk megőrizni növekedésünk gyors ütemét. A célunk az, hogy 2025-re Európa vezető ServiceNow szaktanácsadási partnerévé, valamint a platformon elérhető szolgáltatások területén az Infosys zászlóshajójává váljunk” – fejtette ki Radovan Krejčí, a GuideVision vezérigazgatója.

A vállalati folyamatok és a munkavállalói felhasználói élmények digitalizációja áll ma a vállalatok stratégiai céljainak homlokterében. Napjainkban a vállalati munkavégzés módjában forradalmi változások mennek végbe, ami egyúttal azt is jelenti, hogy a GuideVision előtt még nagy lehetőségek állnak a további növekedésre. A ServiceNow platform lehetővé teszi a vállalatok intelligens és automatizált munkairányításra történő átállását és egy okosabb, egymással szorosabban összekapcsolt rendszerek által alkotott munkakörnyezet kialakítását. „A küldetésünk a vállalatoknak történő segítségnyújtás abban, hogy a munkát a digitalizáció eszközeivel egyszerűbbé és kellemesebbé tehessék munkavállalóik számára, ami versenyelőnyhöz is juttatja a vállalatokat” – zárja gondolatait Radovan Krejčí.

A további növekedést célzó tervek szoros kapcsolatban állnak a GuideVision munkavállalóinak szakmai továbbképzésébe való jelentős befektetéssel. A jelenleg Európában 290 főt foglalkoztató vállalat számára az oktatás és a szakmai növekedés elsődleges fontosságú. Ezért a vállalat számos olyan oktatási programot szervez, amelyek segíthetik a munkavállalókat karrierjük további építésében és ebben fontos szerep jut humán készségeik fejlesztésének is. A kínálatból természetesen a ServiceNow platformmal kapcsolatos, az iparág élvonalát képviselő szakemberek által vezetett műszaki kurzusok sem hiányoznak.

 „A hatalmas tapasztalattal rendelkező profiktól a pályakezdő fiatalokig mindenki megtalálható nálunk, akiknek versenyképes fizetéseket kínálunk. Ezért mindenki tud valamit tanulni a másiktól, és ettől működik jól a csapat. Bár több mint egy éve egy multinacionális vállalat részeként dolgozunk, ennek ellenére kiemelten fontos számunkra a családias munkahelyi légkör és a munkavállalói igények rugalmas kezelése. Örömmel fogadjuk a csapatunkba az új kollégákat, hiszen a jelenlegi 40 fős létszámunkat 52 főre szeretnénk bővíteni a közeljövőben” – emelte ki Szabó László, a GuideVision Magyarország ügyvezető igazgatója.

https://www.guidevision.eu/

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS