Erősödik a GuideVision európai ügyfélportfóliója

Erősödik a GuideVision európai ügyfélportfóliója
2021. 11. 29., 09:15

A Daimlerrel kötött megállapodás az európai elsőség felé vezető utat nyitotta meg. A GuideVision budapesti irodája 25 százalékos létszámbővülést tervez.

GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít az IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. A 2014-ben alapított GuideVision a ServiceNow egyik vezető partnere Európában, tevékenysége kizárólag erre a platformra összpontosul. Képviseletei megtalálhatók Prágában, Budapesten, Varsóban, Helsinkiben, Münchenben, Londonban és Stockholmban. Második irodájukat 2015-ben Budapesten nyitották meg. A vállalat sikeresen lebonyolított projektjeinek száma mára jóval meghaladja a félezret szerte Európában. A GuideVision nemcsak Csehországban, hanem Magyarországon és egész Európában egyre ismertebb és elismertebb vállalat az IT-tanácsadói szektorban.

A GuideVision a ServiceNow felhő alapú szolgáltatási platformra szakosodott (ServiceNow Elite Partner). Jelenleg igen kevés olyan cég működik Európában, amelynek szakemberei ezzel a platformmal, valamint a vállalati folyamatok és ­– általában – a szolgáltatások digitalizálásával kapcsolatban hasonlóan mélyreható szaktudással büszkélkedhetnek. Mivel a GuideVision már az Infosys része, a vállalat a megszerzett szakértelmét rendkívül magas presztízsű megbízások elnyerése érdekében tudja mozgósítani.

Előnyös szövetség: A német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. A GuideVision feladata a Daimler globális informatikai szolgáltatásainak a ServiceNow platformmal történő integrációja. A Daimler csoport teljes kiszolgálása méretben nagyságrendekkel kiemelkedik a projektek közül.

A vállalat fennállása óta több mint 500 sikeres projektet menedzselt. Jelenleg az Infosys-szel közös projektek a GuideVision kapacitásának körülbelül 25 százalékát teszik ki, és ez a részarány állandóan növekszik. Az együttműködés kezdete óta eltelt egyetlen év alatt összesen 17 projekt indult, amelyekben a két vállalat összesen 12 ügyfelet szolgál ki (számos különböző egyéb ügyfél mellett). További előnyként említendő az Infosys ESM Café szolgáltatáscsomagjának bővítése a GuideVision SnowMirror nevű termékével. Mindezeknek köszönhetően az előfizetések száma az előző évvel összevetve 20 százalékkal emelkedett. „Szeretnénk megőrizni növekedésünk gyors ütemét. A célunk az, hogy 2025-re Európa vezető ServiceNow szaktanácsadási partnerévé, valamint a platformon elérhető szolgáltatások területén az Infosys zászlóshajójává váljunk” – fejtette ki Radovan Krejčí, a GuideVision vezérigazgatója.

A vállalati folyamatok és a munkavállalói felhasználói élmények digitalizációja áll ma a vállalatok stratégiai céljainak homlokterében. Napjainkban a vállalati munkavégzés módjában forradalmi változások mennek végbe, ami egyúttal azt is jelenti, hogy a GuideVision előtt még nagy lehetőségek állnak a további növekedésre. A ServiceNow platform lehetővé teszi a vállalatok intelligens és automatizált munkairányításra történő átállását és egy okosabb, egymással szorosabban összekapcsolt rendszerek által alkotott munkakörnyezet kialakítását. „A küldetésünk a vállalatoknak történő segítségnyújtás abban, hogy a munkát a digitalizáció eszközeivel egyszerűbbé és kellemesebbé tehessék munkavállalóik számára, ami versenyelőnyhöz is juttatja a vállalatokat” – zárja gondolatait Radovan Krejčí.

A további növekedést célzó tervek szoros kapcsolatban állnak a GuideVision munkavállalóinak szakmai továbbképzésébe való jelentős befektetéssel. A jelenleg Európában 290 főt foglalkoztató vállalat számára az oktatás és a szakmai növekedés elsődleges fontosságú. Ezért a vállalat számos olyan oktatási programot szervez, amelyek segíthetik a munkavállalókat karrierjük további építésében és ebben fontos szerep jut humán készségeik fejlesztésének is. A kínálatból természetesen a ServiceNow platformmal kapcsolatos, az iparág élvonalát képviselő szakemberek által vezetett műszaki kurzusok sem hiányoznak.

 „A hatalmas tapasztalattal rendelkező profiktól a pályakezdő fiatalokig mindenki megtalálható nálunk, akiknek versenyképes fizetéseket kínálunk. Ezért mindenki tud valamit tanulni a másiktól, és ettől működik jól a csapat. Bár több mint egy éve egy multinacionális vállalat részeként dolgozunk, ennek ellenére kiemelten fontos számunkra a családias munkahelyi légkör és a munkavállalói igények rugalmas kezelése. Örömmel fogadjuk a csapatunkba az új kollégákat, hiszen a jelenlegi 40 fős létszámunkat 52 főre szeretnénk bővíteni a közeljövőben” – emelte ki Szabó László, a GuideVision Magyarország ügyvezető igazgatója.

https://www.guidevision.eu/

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 24., 11:10
Az Európai Parlament 2024. április 24-én elfogadta a platformalapú munkavégzés munkakörülményeinek javításáról szóló irányelvét. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szemán Péter, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners munkajogi csoportjának vezetője foglalta össze.
2024-05-27 07:30:05
Izgalmas fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán: elektronikus szem, elektronikus orr és többféle szemkamera is helyet kapott az újonnan kialakított laboratóriumban.
2024-05-25 16:44:25
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek, elsőként az egész évben nyitva tartó, vidéki éttermeknek nyílik meg a lehetőség május 27-től.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

Izgalmas fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán: elektronikus szem, elektronikus orr és többféle szemkamera is helyet kapott az újonnan kialakított laboratóriumban.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS