Új üzletággal bővíti tevékenységét a miskolci Creppy

2019. 06. 12., 08:45

Az Amerikát is meghódító franchise világsiker után új üzleti modellel mutatkozott be a Creppy. Innovatívabb IT rendszerrel, prémium minőségű ételekkel és látványsütéssel nyitotta meg kapuit a Creppy Streetfood Truck. A különleges formatervezésű guruló palacsintaházon visszaköszön minden Creppy-s jellegzetesség.

Régóta dédelgetett álmát váltotta valóra a Creppy PalacsintaHáz saját Streetfood kocsijának felépítésével. A mobiljárgány Miskolc legnagyobb borgasztronómiai rendezvényén, az Avasi Borangoláson mutatkozott be először a nagyközönség előtt.

A Creppy Streetfood olasz és tradicionális prémium minőségi alapanyagokat tartalmazó ételkínálatában a hagyományos vonal mellett, komplett ételkompozíciókkal is találkozhatunk streetfood formára tervezve. A truck egyik legizgalmasabb attrakciója, hogy a kollégák látványsütéssel készítik el és töltik meg az óriáspalacsintákat.

„A Streetfood mobil járgánnyal a célunk, hogy rugalmasan tudjuk bővíteni célközönségeink körét, és minél több szabadtéri rendezvényen, fesztiválon mutathassuk be a Creppy élményt. Nagy örömünkre eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptunk a Streetfood kompozíciót illetően. A környezettudatosság jegyében arra is odafigyelünk, hogy az ételeket újrahasznosítható tányérokon, eko-evőeszközökkel kínáljuk”– mondta Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa.

A mobil Creppy Streetfood Truck még közelebb viszi a Creppy élményt a palacsintás különlegességeket kedvelő közönséghez. A gyerekek nagy örömére, május 26-án a miskolci Repülőtéren megrendezett gyereknapi fesztiválon, valamint ezt követően a Szomolyai Cseresznyefesztiválon és Gyöngyösön a Delfin Gyermeknapon résztvevők már élvezhették a Creppy Streetfood kínálatát.

A cégvezetés célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse a Creppy különlegességeit, amelyhez kiváló eszköz a kitűnő gasztronómiai és esztétikai élményt nyújtó Streetfood Truck.

Hatalmas üzleti potenciált is rejt a koncepció, hiszen egy újabb franchise modellről beszélhetünk, amely megalkotásánál alapvető elvárás volt, hogy megfeleljen a Creppy Franchise Rendszer által támasztott követelménynek mind a kinézetét, mind a kínálatát tekintve.

Miért éri meg a Creppy Streetfood Franchise?

A cégvezetés szerint már akár 8 millió forint befektetett összeggel is el lehet indulni, amely magában foglalja a Creppy Streetfood Truckot is. A befektetett tőke 30 hónap alatt meg is térülhet. A további számok azt mutatják, hogy egy-egy rendezvény alkalmával általában a bevétel negyedét kell a rezsiköltségre költeni, az ételek bekerülési költsége, valamint az útiköltség pedig a kínált termékek árának körülbelül 35 százalékát teszi ki.

A tapasztalt cégvezetés profi marketing támogatást is nyújt a franchise partnereinek.

Dupla öröm a Creppy-nél – újabb díjat hozott a Fekete kutya

A Streetfood Truck felavatásával egy napon került átadásra a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület által kezdeményezett Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátói Nívódíj. Az elismerés célja a Miskolchoz kötődő kereskedők és vendéglátóiparosok munkájának elismerése, amiért tevékenységükkel kimagaslóan képviselik szakmájukat, így növelve a város hírnevét.

Miskolc egyik leginnovatívabb szemléletű vállalkozójának nevéhez fűződő díjat, és az azt szimbolizáló fekete kutya szobrot idén és egyben először Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa érdemelte ki.

„Ez nem az első díjam, viszont annál meghatóbb, mert ezt végre itt, Miskolctól kapom, a miskolciaknak az elismeréseképpen fogom fel, ezért nagyon sokat jelent számomra” –  tudtuk meg Oszlánczi Rékától, aki nemrégiben Las Vegasban képviselte a palacsintás brandet, ahol  a Creppy Franchise System-et a világ legígéretesebb franchise koncepciója közé választották.

A díj átadásával a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület hagyományt kíván teremteni. A jövőben évenként ítélik oda a díjat a Weidlich Pál által szabott minőségi mércéhez méltó teljesítményt nyújtó kereskedők vagy ipari szolgáltatók részére.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS