Új üzletággal bővíti tevékenységét a miskolci Creppy

2019. 06. 12., 08:45

Az Amerikát is meghódító franchise világsiker után új üzleti modellel mutatkozott be a Creppy. Innovatívabb IT rendszerrel, prémium minőségű ételekkel és látványsütéssel nyitotta meg kapuit a Creppy Streetfood Truck. A különleges formatervezésű guruló palacsintaházon visszaköszön minden Creppy-s jellegzetesség.

Régóta dédelgetett álmát váltotta valóra a Creppy PalacsintaHáz saját Streetfood kocsijának felépítésével. A mobiljárgány Miskolc legnagyobb borgasztronómiai rendezvényén, az Avasi Borangoláson mutatkozott be először a nagyközönség előtt.

A Creppy Streetfood olasz és tradicionális prémium minőségi alapanyagokat tartalmazó ételkínálatában a hagyományos vonal mellett, komplett ételkompozíciókkal is találkozhatunk streetfood formára tervezve. A truck egyik legizgalmasabb attrakciója, hogy a kollégák látványsütéssel készítik el és töltik meg az óriáspalacsintákat.

„A Streetfood mobil járgánnyal a célunk, hogy rugalmasan tudjuk bővíteni célközönségeink körét, és minél több szabadtéri rendezvényen, fesztiválon mutathassuk be a Creppy élményt. Nagy örömünkre eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptunk a Streetfood kompozíciót illetően. A környezettudatosság jegyében arra is odafigyelünk, hogy az ételeket újrahasznosítható tányérokon, eko-evőeszközökkel kínáljuk”– mondta Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa.

A mobil Creppy Streetfood Truck még közelebb viszi a Creppy élményt a palacsintás különlegességeket kedvelő közönséghez. A gyerekek nagy örömére, május 26-án a miskolci Repülőtéren megrendezett gyereknapi fesztiválon, valamint ezt követően a Szomolyai Cseresznyefesztiválon és Gyöngyösön a Delfin Gyermeknapon résztvevők már élvezhették a Creppy Streetfood kínálatát.

A cégvezetés célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse a Creppy különlegességeit, amelyhez kiváló eszköz a kitűnő gasztronómiai és esztétikai élményt nyújtó Streetfood Truck.

Hatalmas üzleti potenciált is rejt a koncepció, hiszen egy újabb franchise modellről beszélhetünk, amely megalkotásánál alapvető elvárás volt, hogy megfeleljen a Creppy Franchise Rendszer által támasztott követelménynek mind a kinézetét, mind a kínálatát tekintve.

Miért éri meg a Creppy Streetfood Franchise?

A cégvezetés szerint már akár 8 millió forint befektetett összeggel is el lehet indulni, amely magában foglalja a Creppy Streetfood Truckot is. A befektetett tőke 30 hónap alatt meg is térülhet. A további számok azt mutatják, hogy egy-egy rendezvény alkalmával általában a bevétel negyedét kell a rezsiköltségre költeni, az ételek bekerülési költsége, valamint az útiköltség pedig a kínált termékek árának körülbelül 35 százalékát teszi ki.

A tapasztalt cégvezetés profi marketing támogatást is nyújt a franchise partnereinek.

Dupla öröm a Creppy-nél – újabb díjat hozott a Fekete kutya

A Streetfood Truck felavatásával egy napon került átadásra a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület által kezdeményezett Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátói Nívódíj. Az elismerés célja a Miskolchoz kötődő kereskedők és vendéglátóiparosok munkájának elismerése, amiért tevékenységükkel kimagaslóan képviselik szakmájukat, így növelve a város hírnevét.

Miskolc egyik leginnovatívabb szemléletű vállalkozójának nevéhez fűződő díjat, és az azt szimbolizáló fekete kutya szobrot idén és egyben először Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa érdemelte ki.

„Ez nem az első díjam, viszont annál meghatóbb, mert ezt végre itt, Miskolctól kapom, a miskolciaknak az elismeréseképpen fogom fel, ezért nagyon sokat jelent számomra” –  tudtuk meg Oszlánczi Rékától, aki nemrégiben Las Vegasban képviselte a palacsintás brandet, ahol  a Creppy Franchise System-et a világ legígéretesebb franchise koncepciója közé választották.

A díj átadásával a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület hagyományt kíván teremteni. A jövőben évenként ítélik oda a díjat a Weidlich Pál által szabott minőségi mércéhez méltó teljesítményt nyújtó kereskedők vagy ipari szolgáltatók részére.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 03., 15:55
Több mint 900 jelölést mérlegelve választották ki azt a 30 művészt, sportolót, újságírót, oktatót és tudóst, akik közül tízen vehetik majd át a Prima Primissimákat és húszan a Primákat megillető kisplasztikát és az idén jelentősen megemelt pénzdíjat december 6-án a Művészetek Palotájában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS