Itt találod az összes cikket a „Zenith” témában!
A teljesítményalapú e-kereskedelmi reklámok és az online videókban megjelenő márkahirdetések iránti rendkívüli kereslet fűti a globális reklámpiacot, amelyen 11,2 százalékkal nőhetnek az idén a költések – állapítja meg friss előrejelzésében a Zenith.
Az összes alkoholreklámköltés 30 százaléka lesz digitális 2023-ban, miközben 2019-ben ezek aránya még csak 21 százalék volt.
A telekommunikációs termékekre és szolgáltatásokra fordított reklámkiadások már jövőre visszatérnek a 2019-es szintre – jósolja a Zenith.
A közösségi távolságtartás fennmaradása miatt csak minimális bővülés várható az idén a szépség- és luxusipari reklámköltésekben.
Jövőre a digitális média 69 százaléka programmatic alapú lesz, az idei 65 százalékkal szemben – a Zenith szerint.
Jeong Kwan szeptember 25-én 15:00-17:30 között tart előadást a templomi konyha művészetéről, az egészségmegőrzésről és szót ejt a fenntarthatóság fontosságáról is.
Minden akadály elhárult a Paks II. beruházás megvalósítása elől, és minden feltétel adott ahhoz, hogy az építkezés megfelelő ütemben haladjon – mondta Alekszej Lihacsov, a Roszatom vezérigazgatója.