Itt találod az összes cikket a „reklámköltés” témában!
A telekommunikációs termékekre és szolgáltatásokra fordított reklámkiadások már jövőre visszatérnek a 2019-es szintre – jósolja a Zenith.
A Nielsen Közönségmérés megvizsgálta a televíziós reklámokkal kapcsolatos változásokat 2019 és 2020 első 35 hete között. Az elemzés szerint a piac még augusztusra sem érte utol magát.
Tavaly a digitális reklámköltés meghaladta 55,1 milliárd eurót Európában, ami 13,9 százalékos növekedést jelent.
Kávéval töltik meg az Akváriumot október 8-án.
Befejezték annak a tíz kútnak a kialakítását a Zaporizzsjai Atomerőmű közelében, amelyekkel az erőmű hűtővízellátása hosszú távon megoldható – tájékoztatott a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség.