Piackutatás

Itt találod az összes cikket a „piackutatás” témában!

Dencső Blanka: Erős csapattal többet érünk el, mint egyéni erőfeszítésekkel

Dencső Blanka: Erős csapattal többet érünk el, mint egyéni erőfeszítésekkel

A pozitív visszajelzések kultúrája Magyarországon a cégek többségénél nem alakult még ki, pedig rendkívül fontos ösztönző erővel bír a mindennapi munkában – mondta az Üzletemnek Dencső Blanka, a Profession.hu piackutatási és üzletfejlesztési szakértője.
2022. 11. 17., 16:18
Sztupár Andrea: Most csak fejben lehet hosszú távra tervezni

Cégcsoportunk nagy változáson megy és ment keresztül, sok olyan hatás ér minket, amelyek felülírják a hosszútávú terveket – mondta az Üzletemnek Sztupár Andrea, a GfK Hungária Kft. ügyvezetője és kereskedelmi vezetője.

2021. 01. 19., 20:00
Barabási Albert-Lászlóval kutatja új piacait a MOME

Megújulásának részeként nemzetközi piackutatást végez a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME), amelynek célja az egyetem külföldi versenytársainak vizsgálata, valamint új partnerintézmények, sőt leendő oktatók megtalálása is. A munkát Barabási Albert-László világhírű magyar hálózatkutató és csapata segíti.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS