Itt találod az összes cikket a „online” témában!
Hogyan állhatnak talpra a magyar vállalkozások a koronavírus-járványt követően? És vajon milyen kommunikációs eszközöket kell bevetnünk ahhoz, hogy akár karantén idején is versenyképesek maradhassunk? A szakember szerint a kulcsszó a stabil online jelenlét.
A magyarok 15 százaléka ragaszkodik a megszokott termékekhez, míg a világban csupán 8 százalékos a márkahűség.
A meglévő és leendő ügyfelek egyaránt teljesen online, akár 20 perc alatt nyithatnak lakossági fizetési számlát a Budapest Banknál.
Elérte az évi 41 milliárd forintos forgalmat a gyorsan forgó fogyasztási cikkek online kereskedelme Magyarországon.
Már nemcsak vállalkozások, hanem magánszemélyek, civil szervezetek és közületek számára is elérhető a Brillit.com – jelentették be a fejlesztők.
A mikro-, kis- és közepes vállalkozások 15 százaléka már online igényel számlát az OTP Banknál.
A Mateking új fejlesztéseivel szinte játszva tanítja a matematikát.
A közel 94 millió euró értékű zöldmezős beruházással a vállalat 150 új munkahelyet teremt.
2025 októberében kerül sor a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség Integrált Hatósági Felülvizsgálati Missziójára, amely a biztonsági szabványoknak való megfelelést fogja ellenőrizni.